Τελευταίες Ειδήσεις
recent

Θεσπρωτία: Ποιος είναι ο αληθινός ήρωας; - Του Βαφειάδη Αναστάσιου





Αγαπητοί φίλοι και φίλες
Αν νομίζετε ότι:
ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν βασιλιάς της Μακεδονίας
ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ήταν Ήρωας της Ελληνικής Επανάστασης του 1821
ο Ευήμερος (ο Μεσσήνιος) ήταν Αρχαίος Έλληνας Φιλόσοφος,,,,, όπως και ο Αριστοτέλης, ο Επίκουρος, ο Μάξιμος ο εκ Τύρου, ο Φαίδρος, ο Στράβων, Ο Ηράκλειτος, ο Ζήνων ο Ελεάτης, ο Κρατύλος, και άλλοι πολλοί
ο Τέρπανδρος (από την Λέσβο) ήταν Αρχαίος Έλληνας ποιητής και μουσικός
ο Πυθαγόρας ήταν Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος και μαθηματικός
ο Θαλής από την Μιλητό ήταν Αρχαίος Έλληνας Φιλόσοφος και εφηύρε τον ηλεκτρισμό
και πολλοί άλλοι ακόμα…..

θέλω να σας διαβεβαιώσω πως πλανάστε, κάνετε λάθος, είστε ανημέρωτοι, και βέβαια εγώ είμαι εδώ για να υποδείξω ποιος είναι ο Ήρωας για όλα τα παραπάνω και τα επόμενα, της Αρχαίας και Σύγχρονης Ελλάδας….

Είναι ο Αρμπέν..!!!  


Ναι καλά ακούσατε, ο Αρμπέν, που την εμφάνιση του την έκανε στο βιβλίο της Γλώσσας του Δημοτικού (1η τάξη, 2η τάξη), που μαθαίνουν οι κόρες μου για αυτόν τον “Έλληνα” ταλαντούχο Φιλόσοφο, Εφευρέτη, Ποιητή, Μαθηματικό, και ένα σωρό άλλες ικανότητες και τίτλους που έχει και δεν τα ξέρατε….

Είναι ο Αρμπέν που σχεδίασε με στρατηγικό τρόπο η ομάδα εργασίας του συγκεκριμένου βιβλίου, διότι δεν υπήρχαν άλλα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ονόματα να χρησιμοποιήσουν για να μάθουν τα παιδιά μας την ιστορία και από πού πραγματικά προερχόμαστε, είναι ο Αρμπέν που σχεδίασε η καταπληκτική σκιτσογράφος – εικονογράφος Άντα Γανώση, που συμπληρώνουν την υπέροχη εικόνα του με τα τέλεια κείμενα οι Συγγραφείς Ζωή Γαβριηλίδου, Μαρία Σφυρόερα και Λουκία Μπεζέ (καθηγήτριες Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου), και όλα αυτά με την έγκριση της Άννας Παγοροπούλου (Επίκουρη καθηγήτρια Πανεπιστημίου Αθηνών), του Νικόλαου Κουτσού (σχολικός σύμβουλος) και του Ιωάννη Μπάρτζη (εκπαιδευτικός). Στο σύνολο εργάστηκαν 12 άτομα, 12 επιστήμονες, όπου και οι 12 υπέστησαν μεγάλη ταλαιπωρία για να βρουν ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ όνομα, που δεν κατάφεραν τελικά, και επειδή το έργο χρηματοδοτήθηκε κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ίσως να τους ζητήσαν ως όρο τον Αρμπέν, αλλιώς,,,,, καπούτ παρά.  

Και δεν είναι μόνο αυτό, βλέπω ξάφνου προχθές, στο τετράδιο της μικρής μου κόρης, το τετράδιο με τα κολλάζ, ένα κείμενο που πρέπει να βρουν και να κυκλώσουν όλα τα “σ” με τίτλο ΜΟΥΣΕΙΟ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ…

Είπατε κάτι; βέβαια η αποκορύφωση είναι η περιγραφή του κειμένου, ότι αν κάτσετε σε αυτό το Μουσείο θα απολαύσετε το ηλιοβασίλεμα, τον καφέ σας, την Ακρόπολη κλπ κλπ,, λες και δεν μπορούν να πάνε κατευθείαν στην Ακρόπολη να την γνωρίσουν και από κοντά, πρέπει εκεί να πάνε για να έχουν σειρά απολαύσεων. Χάθηκαν άλλα παραδείγματα; Κάτι με τον Χριστιανισμό δεν παίζει; με την Ορθοδοξία; με τον Ελληνισμό;  


Βέβαια ήρθα σε τηλεφωνική επικοινωνία με την διευθύντρια πρώτα, (ιεραρχικά να το πάμε) και μετά με την ίδια την δασκάλα, που το πρώτο που μου είπε ότι δεν κάνει κάτι παράνομο, ίσως να νόμιζε πως έκανε παράβαση και αγχώθηκε.. Μου εξήγησε βέβαια ότι πρόκειται για “τυχαίο” συμβάν, που χρησιμοποιεί το ίδιο αυτοκόλλητο εδώ και 11 χρόνια που είναι δασκάλα, (πόσο τυχαίο είναι τελικά πείτε μου εσείς), και της εξήγησα πως υπάρχουν ένα σωρό άλλα παραδείγματα, αυτό έπρεπε να χρησιμοποιεί; Ούτως ή άλλως τα παιδιά μου δεν κάνουν εξαιρέσεις τα άλλα παιδάκια, και κανένα ποτέ, ούτε για καταγωγή, χρώμα κλπ, κάτι που το επικροτεί κιόλας η ίδια η δασκάλα και πως έχουν πολύ καλή ανατροφή.

Όμως η εκπαίδευση θεωρώ πως πρέπει να αρμόζει στα πρότυπα του Ελληνισμού, του Χριστιανισμού, της Ιστορίας μας, αυτά πρέπει να είναι πάγια και να μην αλλάζουν και τροποποιούνται ποτέ. Σεβόμαστε τους άλλους ανθρώπους, σεβόμαστε την καταγωγή τους, τα πιστεύω τους, την θρησκεία τους, αλλά εδώ στην χώρα μας την Ελλάδα, έχουμε και εμείς όπως όλες οι άλλες χώρες του κόσμου την δική μας Ιστορία, την δική μας κουλτούρα, τα δικά μας ήθη και έθιμα και την δική μας Θρησκεία και αυτά πρέπει να μάθουν όλα τα παιδιά που πάνε σε Ελληνικό Σχολείο, και ιδίως σε αυτήν την τόσο μικρή και ευαίσθητη ηλικία.

Δυστυχώς φίλοι μου, συνάνθρωποι, γονείς, αυτά μαθαίνουν τα παιδιά μας στο Δημοτικό, και αν προσθέσουμε και την κατάργηση των Θρησκευτικών, την νέα Θρησκειολογία, την εκπαίδευση για την πολυπολυτισμικότητα και την κατάργηση κάθε Εθνικής Εορτής, Εθίμων και Παραδόσεων της χώρας μας,,, τότε ας καλωσορίσουμε το ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ μας, που οι μόνοι που φταίνε και εξακολουθούν να απολαμβάνουν τον καφέ τους χωρίς να νοιάζονται για τίποτα, είστε εσείς, το εαυτό μου τον θεωρώ εξαίρεση, διότι ο αγώνας μου είναι μεγάλος, κάθε τι που με ενοχλεί το φωνάζω και το κυνηγάω, δεν εφησυχάζομε ότι κάποιος άλλος θα βρεθεί να το κάνει για μένα, δεν ηρεμώ με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου, δεν ναρκώθηκα από το χαζόκουτο που παρακολουθείτε τα κανάλια και πιστεύετε όλα όσα σας σερβίρουν. Εγώ είμαι ο μόνος της περιοχής που αντέδρασα στον Παιδικό Σταθμό της Πέρδικας που πήγαιναν τα παιδιά μου και δεν υπήρχε η Ελληνική Σημαία έξω από το κτήριο ως όφειλε, και ύστερα από τον αγώνα μου, ο Δήμος της περιοχής μερίμνησε και την τοποθέτησε και κυματίζει ακόμα και τώρα, εδώ και 4 χρόνια.

Βλέπεται ο νυν Υπουργός (ελπίζω όχι για πολύ ακόμα, μπορεί να πάρει μετάθεση σε άλλο Υπουργείο, να τους κάνει και εκεί άνω κάτω) θέλει να προχωρήσει στην δημιουργία “Ουδετερόθρησκου Κράτους”…. Οπότε τα συμπεράσματα δικά σας…..

ΥΓ: που είναι άραγε οι δήθεν πατριώτες θρήσκοι πολιτικοί από την ευρύτερη αντιπολίτευση; που μπορούν να ρίξουν την κυβέρνηση για την Θρησκεία και την Δημοκρατία. Προσέξτε μην σπάσετε κάνα πόδι….

Μπορείτε να διαβάσετε εδώ και την επιστολή που έστειλα στον Κ. Φίλη προ ημερών,, αλλά όσο απάντησε σε σας, απάντησε και σε μένα….

Όπως λέει και ο Μοναχός Βορειοδυτικής Ελλάδος,,,, “ο καιρός εγγύς” δείτε εδώ


“Μαθημάτων αναγκαιότατον τα κακά απομαθείν”
Αντισθένης, 445-360 π.Χ., Κυνικός φιλόσοφος
μετάφραση: “το πιο αναγκαίο μάθημα είναι να ξεμάθεις τα κακά”

Με Εκτίμηση
Βαφειάδης Αναστάσιος
 
vafkanast@gmail.com

892fm

892fm

Από το Blogger.