ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ



ΝΑΙ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΗΠΙΑ , ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΧΑΖΟΥΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ
Ο ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟ

- Την προηγούμενη εκπαιδευτική περίοδο, εν μέσω πανδημίας, το Υπουργείο Παιδείας μετέτρεψε τον εκπαιδευτικό σε όργανο σώματος ασφαλείας, που έκανε έλεγχο στους μαθητές του, αν έφεραν την ταυτότητα self test και τον υποχρέωνε να τον αποβάλει σε περίπτωση μη επίδειξης της εν λόγω ταυτότητας,

- Αδιαφόρησε για τις εκκλήσεις των εκπαιδευτικών για μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη και την αξιοποίηση για το λόγο αυτό αιθουσών που ανήκουν σε δημόσιους φορείς ή ευέλικτο ωράριο, που θα αξιοποιούσε και τις απογευματινές ώρες,

- Μετέτρεψε τις οικείες μαθητών και εκπαιδευτικών σε σχολικές αίθουσες με τη διαδικασία τηλεκπαίδευσης, παρά την έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής από πλευράς και μαθητών και εκπαιδευτικών, αφήνοντας μάλιστα τους δεύτερους ακάλυπτους σε ό,τι έχει σχέση με την επιμόρφωση.

ΤΩΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, αμετανόητο το Υπουργείο Παιδείας και συνεχίζοντας την παραπάνω τακτική, αφού εξόντωσε ηθικά και οικονομικά τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες των μαθητών (αγορά υπολογιστών, αυξημένες ανάγκες των οικογενειών σε θέρμανση, για τουλάχιστον 6 ώρες καθημερινά, συμπεριλαμβανομένης της ανεργίας και της οικονομικής δυσπραγίας πολλών γονέων λόγω lock down), θεωρεί ως βασική λύση τον εμβολιασμό εκπαιδευτικών και μαθητών. Όταν, μάλιστα, σύμφωνα με την Επιτροπή Ειδικών οι εμβολιασμένοι και νοσούν και μεταδίδουν και νοσηλεύονται.

Δε διστάζει μάλιστα να εκβιάζει και, κατά την προσφιλή τακτική της κυβέρνησης, να τιμωρεί τους εκπαιδευτικούς, εκείνους, δηλαδή, στους οποίους έδινε πριν συγχαρητήρια για την αξιέπαινη προσπάθειά τους να κρατηθεί το ελληνικό σχολείο όρθιο μέσα στη διάλυση που επέφερε η πανδημία και η διαχείρισή της. Τους τιμωρεί αν δεν έχουν κάνει το εμβόλιο και μάλιστα τους καλεί να εξοντωθούν ακόμη περισσότερο ηθικά και οικονομικά.

- Ηθικά διότι θα επιβληθεί ένας ιδιότυπος διαχωρισμός μέσα στους συλλόγους εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών και

- οικονομικά διότι, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας, θα επιβάλλεται στους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς να επιδεικνύουν αρνητικό αποτέλεσμα από rapid εργαστηριακό test, το οποίο θα επιβαρύνει τους ίδιους το λιγότερο 20 ευρώ την εβδομάδα, σύνολο τουλάχιστον 80 ευρώ το μήνα.

- Παράλληλα, πιέζει τα εργαστήρια, τα οποία θα δεχτούν μεγάλο φόρτο εργασίας, με κίνδυνο να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της κοινωνίας, αλλα πιέζει και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς απομακρυσμένων περιοχών στην ανεύρεση εργαστηρίων η φαρμακείων τα οποία μπορεί να βρίσκονται μακριά από τις σχολικές μονάδες, με αποτέλεσμα η πρόσβαση σ΄ αυτά, μάλιστα δύο φορές εβδομαδιαίως, να καθίσταται από ψυχοφθόρα και αντιπαραγωγική για τη δημιουργική εργασία ενός εκπαιδευτικού, έως αδύνατη, ενώ, παράλληλα, επικρέμεται διαρκώς πάνω από το κεφάλι του η σπάθη της αναστολής οποιανδήποτε στιγμή το αποφασίσει η Κυβέρνηση.

Ο εμβολιασμός, οφείλει να είναι δικαίωμα και αγαθό για όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες και με κανέναν τρόπο και για κανένα λόγο δεν θα πρέπει να υπάρχει υποχρεωτικότητα, σύμφωνα και με τις διεθνείς και ευρωπαϊκές συνθήκες, υπογεγραμμένες και από τη χώρα μας.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
1. Με ήπια και στοχευμένα μέτρα, που δεν θα διαταράσσουν το σχολικό βίο και δεν θα επιβαρύνουν την ψυχολογία μαθητών και εκπαιδευτικών.
2. Δωρεάν, μη επεμβατικό τεστ, για όλους, μαθητές και εκπαιδευτικούς, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους. Σε όλα τα ευνομούμενα κράτη του κόσμου, οι συνθήκες υγιεινής μέσα στους εργασιακούς χώρους επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον εργοδότη.
3. Τήρηση κανόνων υγιεινής και μέτρων καθαριότητας σε καθημερινή βάση, πράγμα που συνεπάγεται τη διατήρηση, αν όχι την αύξηση, των εργαζομένων στον τομέα της καθαριότητας των σχολικών μονάδων
4. Μείωση των μαθητών ανά αίθουσα και διατήρηση των ολιγομελών τμημάτων, με παράλληλη αξιοποίηση είτε διπλού ωραρίου πρωί – απόγευμα, είτε με την αξιοποίηση δημοσίων χώρων – αιθουσών ανά Δήμο
5. Στήριξη της παραμελημένης πρωτοβάθμιας φροντίδας, ώστε να παραμένουν τυχόν νοσούντες συνάδελφοι ή μαθητές στο σπίτι τους, με τη φροντίδα θεράποντος ιατρού και φαρμακευτικής αγωγής, χωρίς να αναγκάζονται να καταφεύγουν στα πιεζόμενα νοσοκομεία.
6. Την άμεση θέση και υποστήριξη της ΟΛΜΕ σε όλα τα παραπάνω ζητήματα. Η τοπική ΕΛΜΕ αρκέστηκε να μας πει περί μαζικού και καθολικού εμβολιασμού, υποκρύπτοντας έτσι την επιθυμία της για υποχρεωτικότητα…

Οι παλινωδίες των ειδικών, του Υπουργείου Παιδείας αλλά και όλης της κυβέρνησης περί μασκών, ατομικών τεστ, τηλεκπαίδευσης, εγκλεισμού στα σπίτια, με όλες τις ελλείψεις και τις παραλείψεις, έφεραν στο πρόσφατο παρελθόν δυστοπία, που έρχεται σήμερα να συμπληρωθεί με υποχρεωτικότητες και εκβιασμούς.

Το ελληνικό σχολείο είναι τόπος γνώσης, διάδρασης, δημοκρατίας και ελευθερίας. Η ελεύθερη θέαση του κόσμου είναι το μάθημα που θέλουμε για τους μαθητές μας και ο τρόπος εργασίας για τους συναδέλφους μας. Κάθε είδους καταναγκασμός, που υπερσκελίζει το ηθικό καθήκον του πολίτη προς το σύνολο και προσβάλλει την αυτοδιάθεση και το αυτεξούσιο του ανθρώπου, δεν έχει θέση σε ελεύθερες κοινωνίες με ελεύθερους πολίτες.

Η τακτική του διχασμού σε εμβολιασμένους – υπάκουους - ακίνδυνους και ανεμβολίαστους – ανυπάκουους – επικίνδυνους πολίτες, όπως προβάλλονται από τα καλοπληρωμένα ΜΜΕ, οδηγεί σε υιοθέτηση εφιαλτικών πρακτικών και αναμοχλεύει μνήμες οδυνηρές στην ιστορία της διεθνούς κοινότητας .

Οι κομματικές αγκυλώσεις δεν έχουν θέση στο θέμα αυτό και καταδικάζουμε οποιαδήποτε θέση περί μαζικών και καθολικών εμβολιασμών, με οριζόντιο τρόπο, στην κοινωνία. Ζητάμε μια κοινωνία ελεύθερη, ένα σχολείο ελεύθερο και ασφαλές για τη δημιουργία μαθητών με δημοκρατική συνείδηση.

Στις δημοκρατικές κοινωνίες υπάρχουν λύσεις και προσεγγίσεις των προβλημάτων. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΙ!

Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους υγειονομικούς υπαλλήλους, που δίνουν την μάχη τους με τις αναστολές εργασίας, καθώς και σε όλους εκείνους που θέλουν να έχουν το δικαίωμα επιλογής για τις ιατρικές πράξεις στον οργανισμό τους. Η πατερναλιστική πολιτική είναι μιας άλλης ξεπερασμένης και ξεχασμένης εποχής... Στον 21ο αιώνα η λογική δεν μπορεί να βαδίζει ξεχωριστά από τον ανθρωπισμό, η ασφάλεια των πολιτών μακριά από τα ανθρώπινα δικαιώματα, η δωρεάν δημόσια υγεία μακριά από την ανθρώπινη αξιοπρέπεια…

Ζητάμε τη στήριξη των γονέων, ζητάμε τη στήριξη της κοινωνίας.

ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΩ, ΑΥΡΙΟ ΕΣΥ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Σεπτεμβρίου 18, 2021 Rating: 5

1 σχόλιο:

  1. Μπράβο στους ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΆ και ΕΛΕΥΘΕΡΑ σκεπτόμενους εκπαιδευτικούς μας !!! Ο ΛΑΟΣ είναι μαζί σας!!! ΆΞΙΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σελίδες

Από το Blogger.