Νοσοκομείο Φιλιατών και αλλαγή…

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020
Νοσοκομείο Φιλιατών και αλλαγή…


Τύχη αγαθή για το Νοσοκομείο η αλλαγή στη διοίκηση. 
Η διοίκηση ασκείτε πλέον από τον γιατρό και πατριώτη Θωμά Ντούρο και οι θετικές αλλαγές άρχισαν να γίνονται ορατές. 
Σήμερα θα γράψουμε για κάποιες εξωτερικές.
Βλέπεις επιτέλους δυο κατατοπιστικές πινακίδες βρε αδερφέ…

Read More »
Νοσοκομείο Φιλιατών και αλλαγή… Νοσοκομείο Φιλιατών και αλλαγή… Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020 Rating: 5

Ευχαριστήριο του Ναυταθλητικου Ομίλου Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020
Ευχαριστήριο του Ναυταθλητικου Ομίλου Ηγουμενίτσας


Το Διοικητικό Συμβούλιο, οι προπονητές, οι αθλητές και όλη η οικογένεια του Δημοτικού Ναυταθλητικού Ομίλου Ηγουμενίτσας θα ήθελαν να ευχαριστήσουν τον Δήμαρχο Ηγουμενίτσας κ. Ιωάννη Λώλο, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης κ. Μιχάλη Γκίκα καθώς και τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου για την επισκευή της στέγης του Δημοτικού Ναυταθλητικού Ομίλου Ηγουμενίτσας και της τοποθέτησης εξωτερικών υδρορροών στο κεντρικό κτίριο.

Λύνεται έτσι ένα χρόνιο πρόβλημα του Ομίλου που με κάθε νεροποντή πλημμύριζαν οι εσωτερικοί χώροι του κτιρίου με αποτέλεσμα να διακόπτεται η προπόνηση των αθλητών και να προκαλούνται ζημιές στον εξοπλισμό.

Ο Δήμος Ηγουμενίτσας και έμπρακτα βρίσκεται κοντά στον Ναυταθλητικό Όμιλο και τον ευχαριστούμε θερμά.
Read More »
Ευχαριστήριο του Ναυταθλητικου Ομίλου Ηγουμενίτσας Ευχαριστήριο του Ναυταθλητικου Ομίλου Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020 Rating: 5

Πλαταριά: Ξέχασαν να επανατοποθετήσουν τη στάση

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020
Πλαταριά: Ξέχασαν να επανατοποθετήσουν τη στάση


Πριν από μερικούς μήνες, ολοκληρώθηκε ένα σημαντικό έργο που αναβάθμισε το επίπεδο οδηγικής ασφάλειας των δρόμων της Θεσπρωτίας.
Ο λόγος για τον κυκλικό κόμβο στην Πλαταριά, σε ένα σημείο όπου σχεδόν κάθε χρόνο θρηνούσαμε θύματα.
Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν, σε σύντομο μάλιστα χρονικό διάστημα και κατασκευαστικά άρτιο.
Για τη κατασκευή του δρόμου χρειάστηκε η μετακίνηση της στάσης του ΚΤΕΛ.
Όμως, όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία, μετά την ολοκλήρωση των έργων, ξέχασαν να επανατοποθετήσουν τη στάση, ταλαιπωρώντας έτσι του κατοίκους, οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να περιμένουν κάτω από τον ήλιο και υπό υψηλές θερμοκρασίες το λεωφορείο.
Ας μεριμνήσουν οι υπεύθυνοι, ώστε να τοποθετηθεί άμεσα στη θέση της η στάση και να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών.

Read More »
Πλαταριά: Ξέχασαν να επανατοποθετήσουν τη στάση Πλαταριά: Ξέχασαν να επανατοποθετήσουν τη στάση Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020 Rating: 5

Εντοπίστηκαν 13 δενδρύλλια κάνναβης στο Μεσοβούνι Ηγουμενίτσας

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020
Εντοπίστηκαν 13 δενδρύλλια κάνναβης στο Μεσοβούνι Ηγουμενίτσας

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας, εντοπίστηκε, σε δύσβατη ημιορεινή περιοχή του Μεσοβουνίου Θεσπρωτίας, φυτεία αποτελούμενη από (13) δενδρύλλια κάνναβης, ύψους από 0,5 έως 2,5 μέτρων, τα οποία και εκριζώθηκαν το Σάββατο (18-07-2020) το πρωί. 

Επίσης, στο χώρο της φυτείας βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τρεις συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους (2,3) γραμμαρίων 

Σε εξέλιξη έρευνες για τον εντοπισμό και την σύλληψη των καλλιεργητών της φυτείας, ενώ το προανακριτικό έργο διενεργεί το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηγουμενίτσας. 
Read More »
Εντοπίστηκαν 13 δενδρύλλια κάνναβης στο Μεσοβούνι Ηγουμενίτσας Εντοπίστηκαν 13 δενδρύλλια κάνναβης στο Μεσοβούνι Ηγουμενίτσας Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020 Rating: 5

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ 


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ «ΣΩΘΟΥΝ» Η ΜΑΡΙΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΣΥΒΟΤΩΝ, ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΑΓΙΑΔΑΣ 

Την περασμένη Πέμπτη δημοσιεύθηκε η πρόσκληση υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την απόκτηση πλειοψηφικού μεριδίου συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΛΗΓ ΑΕ. Πρόκειται για την υλοποίηση της πρόθεσης για την ιδιωτικοποίηση του λιμένα Ηγουμενίτσας, κάτι το οποίο συνιστά στρατηγικό σφάλμα ύψιστης σημασίας, γιατί πρόκειται για την εκχώρηση κερδοφόρας δημόσιας υποδομής και επιχείρησης. 

Η πλέον συμφέρουσα για το κράτος εναλλακτική θα ήταν η παραχώρηση μικρού μειοψηφικού μετοχικού κεφαλαίου σε ιδιώτες και της αντίστοιχης εκπροσώπησης στο ΔΣ και συμμετοχής στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων, ώστε να αυξηθούν τα κεφάλαια του οργανισμού και να εμπλουτιστεί ο τρόπος λειτουργίας του, με ορισμένες σύγχρονες διοικητικές και διαχειριστικές εφαρμογές. Στην εναλλακτική αυτή, η διοίκηση του οργανισμού θα παρέμενε υπό τον δημόσιο έλεγχο, τα μονομελή όργανα διοίκησης θα προέκυπταν από αντικειμενικές και αξιοκρατικές διαδικασίες (και δεν θα ήταν κομματικές επιλογές), στο ΔΣ θα συμμετείχαν εκπρόσωποι της ΤΑ, των εργαζομένων και κοινωνικών φορέων και φυσικά η πλειονότητα των κερδών θα αποτελούσαν κρατικά έσοδα. 

Όλα τα προαναφερόμενα θα μπορούσαν να ισχύσουν, αφού πρόκειται για ένα λιμάνι με μεγάλα δημόσια έργα υποδομής (εκτελεσμένα ή υπό κατασκευή) και με κερδοφόρα λειτουργία, οπότε θα προσέλκυε το ιδιωτικό ενδιαφέρον, ακόμη και χωρίς μετοχική πλειοψηφία. Θα μπορούσαν επίσης να ισχύσουν, καθώς υπάρχουν ικανά στελέχη, τα οποία έπρεπε να αναδειχθούν μέσα από αξιοκρατική επιλογή, ώστε να αναλάβουν τη διοίκηση του οργανισμού. 

Δυστυχώς, υλοποιούνται σήμερα αποφάσεις που ελήφθησαν στο παρελθόν μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Και αν κατακρίνουμε δίκαια όσους έλαβαν αυτές τις αποφάσεις, η ίδια κριτική πρέπει να ασκηθεί και σε όσους στη συνέχεια δεν τροποποίησαν τις αποφάσεις αυτές, σε ευνοϊκότερο μάλιστα δημοσιονομικό πλαίσιο. 

Σε ένα δεύτερο επίπεδο, η πρόσκληση που δημοσιεύτηκε προσδιορίζει και το γεωγραφικό χώρο που θα εκχωρηθεί στον ιδιώτη. Πρόκειται για το λιμάνι Ηγουμενίτσας (διεθνή και εσωτερικό), το χώρο που προορίζεται για την κατασκευή της Μαρίνας Ηγουμενίτσας, των αλιευτικών καταφυγίων Σαγιάδας και Πλαταριάς και του καταφυγίου σκαφών αναψυχής Συβότων. 

Οι ανωτέρω περιοχές περιλαμβάνονται στη Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΤΑΙΠΕΔ, η οποία – όπως αναφέρεται ρητά στην πρόσκληση – θα τροποποιηθεί κατά τη διάρκεια των διαγωνιστικών διαδικασιών για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού. Αυτή ακριβώς η δυνατότητα τροποποίησης είναι η μεγάλη ευκαιρία για την περιοχή μας, ώστε να διεκδικήσουμε την αφαίρεση των τμημάτων που αφορούν στην Μαρίνα Ηγουμενίτσας, στα αλιευτικά καταφύγια Πλαταριάς και Σαγιάδας και στο τουριστικό καταφύγιο Συβότων. 

Υπάρχουν επιχειρήματα για τη διεκδίκηση, τα πιο σημαντικά εκ των οποίων είναι: 

1.Ο Οργανισμός που ιδιωτικοποιείται (ΟΛΗΓ) έχει ως κύρια και βασική δραστηριότητα τη λειτουργία επιβατικού και εμπορικού λιμανιού και περιθωριακά ασχολείται με αλιευτικά ή τουριστικά καταφύγια, πέραν των δράσεων ανάπτυξης και συντήρησης υποδομών. 

2.Το προφίλ των εταιρειών που καλούνται να υποβάλλουν πρόταση παραπέμπει σαφώς σε εταιρείες που ασχολούνται αποκλειστικά με τη διαχείριση – λειτουργία τερματικών σταθμών, με την εφοδιαστική αλυσίδα, σε ναυτιλιακές εταιρείες και εταιρείες λιμένα. Καμία από αυτές τις κατηγορίες εταιρειών δεν ενδιαφέρεται να διαχειριστεί μαρίνες και καταφύγια σκαφών η κερδοφόρα λειτουργία των οποίων δεν είναι σίγουρη και απαιτεί κεφάλαια και τεχνογνωσία που οι εταιρείες αυτές ίσως δεν διαθέτουν σε επάρκεια. 

3.Η τουριστική και αλιευτική ανάπτυξη, αποτελούν σαφώς υποθέσεις τοπικού ενδιαφέροντος και η άσκηση των σχετικών πολιτικών ανήκει στην τοπική αυτοδιοίκηση αι όχι σε ιδιώτες. 

Είναι σίγουρο ότι στην πορεία των συζητήσεων και του διαλόγου θα βρεθούν και άλλα εξίσου ισχυρά επιχειρήματα. Αρκεί ο τοπικοί φορείς να αναλάβουν πρωτοβουλία και να απαιτήσουν από τα συναρμόδια Υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας, να τροποποιηθεί η Σύμβαση Παραχώρησης προς τις προαναφερόμενες κατευθύνσεις. 

Το ΤΑΙΠΕΔ δεν μπορεί να αρνηθεί να συζητήσει, αφού η τροποποίηση προβλέπεται στην πρόσκληση, χωρίς μάλιστα οι γνώμες των ιδιωτών που θα συμμετάσχουν στις διαγωνιστικές διαδικασίες να είναι δεσμευτικές. Και επιτέλους πρέπει να καταρριφθεί ο μύθος ότι το ΤΑΙΠΕΔ είναι «κράτος εν κράτει», ο οποίος κυκλοφορεί μόνο από όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να διαπραγματευτούν. 

Για όσους γνωρίζουμε (και τυγχάνει να είμαι ένας εξ αυτών) από κοντά τα πράγματα, αυτό δεν ισχύει. Το ΤΑΙΠΕΔ διέπεται από συγκεκριμένη νομοθεσία και λειτουργεί βάσει αυτής, στελεχώνεται δε από αξιόλογο προσωπικό με γνώσεις, ικανότητες και χωρίς καμία εξουσιαστική συμπεριφορά. 

Αν απέναντι τους έχουν αξιόπιστους συνομιλητές με τεκμηριωμένα επιχειρήματα, είναι υποχρεωμένοι να τα συζητήσουν σοβαρά και να τα λάβουν υπόψη τους. Το ερώτημα είναι όμως: θα βρούν στην συγκεκριμένη περίπτωση κάτι τέτοιο; 



Παναγιώτης Β. Νταής 

Δημοτικός Σύμβουλος Ηγουμενίτσας
Read More »
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020 Rating: 5

Τα ΚΤΕΛ γίνονται ψηφιακά

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020
Τα ΚΤΕΛ γίνονται ψηφιακά


«Πατάει γκάζι» στο δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού και των συγκοινωνιών η κυβέρνηση με το έργο του εκσυγχρονισμού των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ, με συνοδηγό την Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ.

Η «διαδρομή» αυτή έχει αφετηρία και «τερματικό σταθμό» την ποιότητα των εξελιγμένων ψηφιακών υπηρεσιών που θα απολαμβάνει το επιβατικό κοινό, από τα ΚΤΕΛ.

Εβδομήντα τέσσερις (74) δικαιούχοι εντάσσονται προς χρηματοδότηση στην δράση «Ενίσχυση επιχειρήσεων του τομέα αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών για την υιοθέτηση συστημάτων και την παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένης πληροφόρησης του επιβατικού κοινού και ηλεκτρονικού εισιτηρίου».

Για την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., η οποία αποτελεί το βασικό εκτελεστικό βραχίονα υλοποίησης της ευρύτερης ψηφιακής στρατηγικής του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η ενίσχυση των ΚΤΕΛ για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό τους, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό έργο, κάτι το οποίο υπογραμμίζει με σαφήνεια ο CEO της ΚτΠ Α.Ε κ. Σταύρος Ασθενίδης. «Βρισκόμαστε σε κομβικό σημείο ύστερα από μια δεκαετία που χαρακτηρίστηκε από χαμηλές επενδύσεις στις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες με αποτέλεσμα τόσο την πλημμελή εξυπηρέτηση του πολίτη, όσο και την απαξίωση επενδυτικών σχεδίων που συντελούν καταλυτικά στην οικονομική και κοινωνική μετάβαση της Ελλάδος στο αύριο, σε ένα δρόμο που δεν έχουμε την πολυτέλεια να μη διανύσουμε με ταχύτητα ως χώρα. Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να συμβάλουμε από τη δική μας πλευρά στην ανάπτυξη και στο όραμα για τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες στο πλαίσιο της νέας ψηφιακής εποχής. Η αναβάθμιση υπηρεσιών προς όφελος του πολίτη, με βαρύτητα στην ποιότητα και στην ουσιαστική βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, ειδικότερα των υπηρεσιών οδικών μεταφορών μέσω των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών, αποτελούν βασικά στοιχεία του μοντέλου ανάπτυξης των επόμενων ετών, που επιδιώκει η κυβέρνηση για την ευημερία και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Στο πλαίσιο αυτό, το τοπίο στις συγκοινωνίες και την εξυπηρέτηση του πολίτη αλλάζει δραστικά. Στόχος της δράσης είναι ο εκσυγχρονισμός των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ και στις δεκατρείς (13) Διοικητικές Περιφέρειες της Χώρας».

Τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή των επενδυτικών σχεδίων, αναμένεται να επιφέρουν άμεσα, θετικά αποτελέσματα στην καθημερινή λειτουργία των ΚΤΕΛ, καθώς:

Δημιουργούνται ολοκληρωμένα συστήματα έκδοσης και διαχείρισης εισιτηρίων, όπου το κάθε σύστημα θα εκδίδει ηλεκτρονικά εισιτήρια, θα υποστηρίζει σύγχρονες τεχνολογίες και ασφαλή πρότυπα για εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά και πληρωμή με μετρητά ή πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες.

Εγκαθίσταται λογισμικό για τον ορθό σχεδιασμό των δρομολογίων, σχετικά με την επιβατική κίνηση και την ανταπόκριση των οχημάτων στις ώρες αιχμής, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών.

Δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο κέντρο ελέγχου των υπεραστικών συγκοινωνιών, όπου παρέχονται στατιστικά στοιχεία και εξάγονται συμπεράσματα, σε σχέση με την τήρηση των δρομολογίων, τον επανασχεδιασμό τους, και τη διαμόρφωση ορθολογικής πολιτικής από τα αρμόδια όργανα, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των επιβατών.

Αναβαθμίζεται το περιεχόμενο της πληροφορίας προς τους επιβάτες. Το δημοσιευμένο στο διαδίκτυο υλικό, περιλαμβάνει πίνακες δρομολογίων, δρομολόγια και στάσεις σε ψηφιακούς χάρτες.

Σε σημεία μεγάλης πληθυσμιακής συγκέντρωσης, θα τοποθετηθούν «έξυπνες στάσεις», οι οποίες θα πληροφορούν το κοινό για τον πραγματικό χρόνο άφιξης του επόμενου λεωφορείου.

Ο συνολικός προϋπολογισμός της Δράσης ανέρχεται στα 24.249.680€ με Δημόσια Δαπάνη 14.512.608€ και εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ)» του ΕΣΠΑ 2014 – 2020. Για τους 74 δικαιούχους που έχουν εγκριθεί να ενταχθούν στην δράση ο προϋπολογισμός χρηματοδότησης ανέρχεται στα 21.631.770€ με αναλογούσα δημόσια δαπάνη τα 12.650.811,37€.
Read More »
Τα ΚΤΕΛ γίνονται ψηφιακά Τα ΚΤΕΛ γίνονται ψηφιακά Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020 Rating: 5

Πέντε συλλήψεις το βράδυ στην Ηγουμενίτσα

Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020
Πέντε συλλήψεις το βράδυ στην Ηγουμενίτσα


Στη σύλληψη πέντε (05) αλλοδαπών προέβησαν, βραδινές ώρες χθες, στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας.
Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από στέλεχος του Γραφείου Ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής, στην πύλη εισόδου του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας και κατόπιν υπόδειξης και αιτήσεως οδηγού φορτηγού οχήματος μετά ρυμουλκούμενου επικαθήμενου, διαπιστώθηκε η ύπαρξη των πέντε αλλοδαπών στο επικαθήμενο, στερούμενοι ταξιδιωτικών εγγράφων, οι οποίοι είχαν σκοπό να μεταβούν παράνομα στο εξωτερικό.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.
Read More »
Πέντε συλλήψεις το βράδυ στην Ηγουμενίτσα Πέντε συλλήψεις το βράδυ στην Ηγουμενίτσα Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Ιουλίου 19, 2020 Rating: 5

Γιατί χρεώνουν πάνω από 50 κρούσματα κορωνοϊού στη Θεσπρωτία; - Καμία επίσημη ενημέρωση

Σάββατο, Ιουλίου 18, 2020
Γιατί χρεώνουν πάνω από 50 κρούσματα κορωνοϊού στη Θεσπρωτία; - Καμία επίσημη ενημέρωση


Είχαμε επισημάνει από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, ότι οι επιδημιολογικοί χάρτες που δίνει καθημερινά στη δημοσιότητα ο ΕΟΔΥ, με βάση τον «δηλωθέντα τόπο μόνιμης κατοικίας» προκαλούν σύγχυση και πανικό… 

Στη Θεσπρωτία για πολύ καιρό, ψάχναμε το ένα και μοναδικό κρούσμα που έδειχναν οι χάρτες… το οποίο όμως, αν και χρεώθηκε στο νομό, εντοπίστηκε και παρέμεινε στην Αθήνα, προερχόμενο από… Ισπανία! 

Όλο αυτό το διάστημα, μέχρι και την περίοδο που εντοπίστηκαν τα κρούσματα στην Παραμυθιά, η κοινή γνώμη της περιοχής μας, ενημερώνονταν έγκυρα και άμεσα από την καθημερινή επίσημη ενημέρωση που έκανε στα ΜΜΕ η Πολιτική Προστασία της Περιφέρειας Ηπείρου! 

Θύμωσε όμως ο… Αθηναίος μουεζίνης της Πολιτικής Προστασίας και αποφάσισε να κλείσει τις… στρόφιγγες της ενημέρωσης! 
Του έκλεβαν βλέπετε δόξα και χρόνο από το τηλεοπτικό γυαλί, να κουνά το δάχτυλο στους πολίτες… 

Κι έτσι, η ενημέρωση σταμάτησε και ουδείς γνωρίζει τις γίνεται με τους ελέγχους που διενεργούνται στην πύλη εισόδου του Νομού μας, στο λιμάνι, ενώ ουδέποτε εγκαταστάθηκε κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην έτερη πύλη, τον μεθοριακό σταθμό Μαυροματίου… 
Και ενώ μέχρι τις 15 Ιουλίου ο χάρτης εμφάνιζε το νομό Θεσπρωτίας με 10 εως 49 κρούσματα, ξαφνικά στις 16 Ιουλίου, ο ΕΟΔΥ, στην επίσημη καθημερινή του ενημέρωση, κυκλοφορεί έναν χάρτη με τον οποίο «χρεώνει» στο Νομό Θεσπρωτίας 50+ κρούσματα! 


Ο πανικός που επικρατεί στο Νομό, καθώς ο χάρτης αυτός, επιμένει να κυκλοφορεί επίσημα στο site του ΕΟΔΥ επί τριήμερο, είναι πλέον δικαιολογημένος! 

Αυτό που είναι αδικαιολόγητο είναι η προχειρότητα και η ανευθυνότητα με την οποία ο ΕΟΔΥ δίνει στη δημοσιότητα τους χάρτες του και η αδυναμία του να παραδεχθεί και να διορθώσει τα λάθη του… 

Τι συμβαίνει λοιπόν; 

Σύμφωνα με το Εθνικό Μητρώο Κρουσμάτων covid – 19, στη Θεσπρωτία έχουμε 12 κρούσματα! 


Σύμφωνα με την ενημέρωση που παρέχει η Ελληνική κυβέρνηση στον ιστότοπο gov.gr στην Ήπειρο συνολικά έχουμε 39 καταγεγραμμένα κρούσματα. 


Σύμφωνα με το χάρτη του ΕΟΔΥ από τις 16/07 και μετά στη Θεσπρωτία καταγράφονται 50+ κρούσματα μονίμων κατοίκων, αριθμός που δε συμφωνεί, ούτε με την κυβέρνηση, ούτε και με την καθημερινή, γεωγραφική κατανομή των κρουσμάτων που δίνει στη δημοσιότητα ο ίδιος ο ΕΟΔΥ! 

Προχειρότητα, ανευθυνότητα, ή κάτι άλλο; 

Ο ΕΟΔΥ και το Υφυπουργείο πολιτικής προστασίας οφείλουν να απαντήσουν τώρα…
Read More »
Γιατί χρεώνουν πάνω από 50 κρούσματα κορωνοϊού στη Θεσπρωτία; - Καμία επίσημη ενημέρωση Γιατί χρεώνουν πάνω από 50 κρούσματα κορωνοϊού στη Θεσπρωτία; - Καμία επίσημη ενημέρωση Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Ιουλίου 18, 2020 Rating: 5

Ηγουμενίτσα: Διαμαρτυρία της Greenpeace στο Δρέπανο την Κυριακή

Σάββατο, Ιουλίου 18, 2020
Ηγουμενίτσα: Διαμαρτυρία της Greenpeace στο Δρέπανο την Κυριακή


Η γενικευμένη κοινωνική αντίδραση στον περιβαλλοντικό νόμο, με επίμαχο σημείο τις διατάξεις που προωθούν τις εξορύξεις δεν είναι τυχαία: o νέος νόμος de facto απειλεί το μέλλον της χώρας και παραβιάζει το θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμά μας στη ζωή και την υγεία, σε ένα ασφαλές και υγιές φυσικό περιβάλλον.
Ίσως έχετε δει και εσείς την στενή συνεργασία της οργάνωσης μας με πρωτοβουλίες πολιτών που εναντιώνονται στις εξορύξεις στις περιοχές όπου έχουν ξεκινήσει έρευνες (πχ Ιωάννινα) και αυτή την κοινωνία θέλουμε να συνεχίσουμε να στηρίζουμε και εμείς ακόμα και τώρα που το νομοσχέδιο είναι νόμος του κράτους.Εμείς θα συνεχίσουμε μαζί τον αγώνα μας ώστε να πιέσουμε την κυβέρνηση να αλλάξει τις καταστροφικές διατάξεις που προάγουν την κερδοσκοπία σε βάρος του πλανήτη και της υγείας μας.
Πραγματοποιήσαμε ήδη μια δράση έξω από το Υπουργείο Περιβάλλοντος ώστε να ζητήσουμε από τον Υπουργό να διαλέξει, πετρέλαιο ή φυσικό πλούτο(?)
Τα επόμενα βήματα για εμάς είναι πολύ σημαντικά. Βιώνουμε όλοι ως κοινωνία δύσκολες συνθήκες και θα προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να ακουστεί η φωνή μας και σας θέλουμε στο πλευρό μας.
Γι’αυτό το λόγο είμαστε στην Ήπειρο για να θυμίσουμε ότι η επιλογή είναι ξεκάθαρη: προστατεύουμε τον φυσικό μας πλούτο και λέμε Όχι στις καταστροφικές εξορύξεις. 
Επισκεπτόμαστε ιστορικά/πολιτιστικά/φυσικά σημεία της περιοχής για να τα αναδείξουμε, για να τονίσουμε τι κινδυνεύει να χαθεί, για να πούμε στον κ. Χατζηδάκη ότι πρέπει να προστατέψει το φυσικό περιβάλλον της χώρας και όχι να συνεχίσει να υποστηρίζει ως “περιβαλλοντικό εκσυγχρονισμό” την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση του, φιμώνοντας παράλληλα την κοινωνία που αγωνιά για το μέλλον της. 

Την Κυριακή 19 Ιουλίου και ώρα 11.00 θα είμαστε στην Ηγουμενίτσα και πιο συγκεκριμένα στην παραλία Δρέπανο σε μια ειρηνική διαμαρτυρία αναρτώντας πανό με κεντρικό μήνυμα “Κ. Χατζηδάκη Φυσικός Πλούτος ή Πετρέλαιο?” και σας καλούμε να συμμετάσχετε μαζί μας.
Read More »
Ηγουμενίτσα: Διαμαρτυρία της Greenpeace στο Δρέπανο την Κυριακή Ηγουμενίτσα: Διαμαρτυρία της Greenpeace στο Δρέπανο την Κυριακή Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Ιουλίου 18, 2020 Rating: 5

Παραδόθηκε ο κυκλικός κόμβος στο Αεροδρόμιο Παραμυθιάς (+ΒΙΝΤΕΟ)

Σάββατο, Ιουλίου 18, 2020
Παραδόθηκε ο κυκλικός κόμβος στο Αεροδρόμιο Παραμυθιάς (+ΒΙΝΤΕΟ)



Ένα έργο που απαντά σε ένα διαχρονικό αίτημα των κάτοικων της Παραμυθιάς και της ευρύτερης περιοχής σχετικά με τον οδική ασφάλεια, παραδόθηκε την Παρασκευή από την περιφέρεια Ηπείρου. 
Ο λόγος για τον κόμβο στο αεροδρόμιο Παραμυθιάς που πλέον είναι σε χρήση με αρχικό προϋπολογισμό 516.500€.

Την εκπόνησης της σχετικής μελέτης, είχε εγκρίνει η οικονομική επιτροπή της περιφέρειας τον Οκτώβριο του 2017, με την δημοπράτηση του έργου να εγκρίνεται τον Δεκέμβριο του 2018 επίσης από την οικονομική επιτροπή. 
Ο ανάδοχος του έργου προέκυψε 3 μήνες μετά (Φεβρουάριος του 2019) και οι εργασίες για την κατασκευή του ξεκίνησαν στις αρχές του 2020.

Σήμερα, ο κόμβος είναι σε χρήση, προσφέροντας σε ασφάλεια κατά την διέλευση των οδηγών στο συγκεκριμένο σημείο, ενώ δεν ήταν λίγα τα τροχαία ατυχήματα που είχαν συμβεί κατά το παρελθόν, με αποτελέσματα να καθιστά την κατασκευή του, ως απαραίτητο έργο.

Η κατασκευή του έγινε με όλες τις προβλεπόμενα κατασκευαστικά όσο και λειτουργικά χαρακτηριστικά διαχείρισης της κυκλοφορίας, διαστάσεων, σήμανσης κλπ.

Επόμενο προγραμματισμένο έργο οδικής ασφάλειας στην περιοχή είναι ο κυκλικός κόμβος στη διασταύρωση για τα Σουλιωτοχώρια στην Γλυκή, το οποίο εγκρίθηκε από την οικονομική επιτροπή της περιφέρειας Ηπείρου το Φεβρουάριο του 2020, έχοντας προϋπολογισμού 300.000 ευρώ,ενώ και αυτό αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων των Σουλιωτοχωριων.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί, χαρακτηριστικά πλάνα από τον κυκλικό κόμβο στο αεροδρόμιο Παραμυθιάς.

Read More »
Παραδόθηκε ο κυκλικός κόμβος στο Αεροδρόμιο Παραμυθιάς (+ΒΙΝΤΕΟ) Παραδόθηκε ο κυκλικός κόμβος στο Αεροδρόμιο Παραμυθιάς (+ΒΙΝΤΕΟ) Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Ιουλίου 18, 2020 Rating: 5

Σελίδες

Από το Blogger.