Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Άσκηση της Πυροσβεστικής για σεισμό στο Β' Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας


Άσκηση της Πυροσβεστικής για σεισμό στο Β' Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας


Την Πέμπτη το πρωί, η Πυροσβεστική Υπηρεσία, πραγματοποίησε άσκηση με την κωδική ονομασία «Σεισίχθων» η οποία έλαβε χώρα στο Β΄ Δημοτικό σχολείο Ηγουμενίτσας. 

Αντικείμενο του σεναρίου της άσκησης ήταν ο σεισμός, καταρρεύσεις κτηρίων και απεγκλωβισμός ανθρώπων. 

Στην άσκηση η Υπηρεσία συμμετείχε με 17 άνδρες και τρία (3) οχήματα. 

Επίσης συμμετείχε επανδρωμένο όχημα του ΕΚΑΒ.



Η πραγματοποίηση της άσκησης σκοπό έχει την συμβολή και τη συνεργασία των υπηρεσιών σε πραγματικό συμβάν.

Την άσκηση παρακολούθησε το σύνολο των μαθητών του Β Δημοτικού σχολείου.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή