Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Φορτηγό "πάτησε" ΙΧ την ώρα που έβαζε βενζίνη

Φορτηγό "πάτησε" ΙΧ την ώρα που έβαζε βενζίνη


Τροχαίο ατύχημα συνέβη εχτές, σε πρατήριο υγρών καυσίμων επί της Ε.Ο. Πρέβεζας - Ηγουμενίτσας.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τους αυτόπτες μάρτυρες, το ατύχημα συνέβη όταν ο οδηγός φορτηγού έβαλε μπρος για να βγει από το πρατήριο, και δεν αντιλήφθηκε ΙΧ, μάρκας BMW, που βρίσκονταν στην αντλία, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω του, προκαλώντας μικρές υλικές ζημιές, δίχως ευτυχώς να υπάρξει κάποιος τραυματισμός. 

Στο σημείο βρέθηκαν αστυνομικοί του τμήματος τροχαίας Πρέβεζας, οι οποίοι και διενεργούν την προανάκριση του συμβάντος.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή