ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ

ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ


Σε λίγες ώρες τα σχολικά κουδούνια θα καλέσουν τους Θεσπρωτούς μαθητές, όλων των βαθμίδων, για τη νέα σχολική χρονιά.
 
Ασφαλώς και θα έχουμε μια επανάληψη των δυσκολιών, κυρίως από τα κενά των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών, που οι αρμόδιοι του Υπουργείου θα τις αποδώσουν και όχι άδικα, στα μνημόνια των εταίρων (να τους κάνει ο Θεός δηλαδή) και δανειστών μας.
 
Όμως, παρά τη σοβαρότητα αυτών των δυσκολιών, με τις όποιες φιλότιμες προσπάθειες και τις τυχόν υπερβάσεις των εκπαιδευτικών, με τους επίσης φιλότιμους συμβιβασμούς των μαθητών και την γενναιόδωρη κατανόηση των γονέων και κηδεμόνων, τα σχολεία θα λειτουργήσουν.
 
Ο παράγων που θα μπορούσε και απόλυτα δικαιολογημένα, να προκαλέσει προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, είναι τα κτίρια και η καταλληλότητά τους.
Αυτό βέβαια, υπόκειται στις αρμοδιότητες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εξαρτάται, αν όχι απόλυτα, τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό στον βαθμό υπευθυνότητας των δημοτικών μας Αρχόντων.
 
Βέβαια σε παλαιότερες εποχές, οι τότε δημοτικοί Άρχοντες, που τιμούσαν στο ακέραιο τον θεσμό που υπηρετούσαν, είχαν σαν πρώτο τους μέλημα, την έγκαιρη, σχεδόν από την επομένη των σχολικών διακοπών, συντήρηση και επισκευή των σχολικών κτιρίων.
 
Μάλιστα είχαν και την ευαισθησία της έγκυρης ενημέρωσης όλων των κατοίκων και όχι μόνο των σχολικών Κοινοτήτων, για την καταλληλότητα των κτιρίων, για την ασφαλή στέγαση των σχολείων και την ποιοτική τους λειτουργία.
 
Κάτι τέτοιο, δυστυχώς, έχει διαγραφεί από τα άμεσα ενδιαφέροντα των νεότερων δημοτικών Αρχόντων, γιατί τότε το κατέτασσαν στο λειτούργημά τους, που τώρα το έχουν αναγάγει σε απόλυτα κερδοφόρο επάγγελμα.
 
Εύχομαι να τύχω διάψευσης.
ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2015 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.