Στη σύλληψη ενός 37χρονου αλλοδαπού προέβησαν, βραδινές ώρες χθες, στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας.
Συγκεκριμένα, ο ανωτέρω σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από προσωπικό του Γραφείου Ασφαλείας στον επιβατικό σταθμό του λιμένα εξωτερικού Ηγουμενίτσας, κατείχε και επέδειξε πλαστό ταξιδιωτικό έγγραφο.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.

