Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Ηγουμενίτσα: Άγνωστοι δηλητηρίασαν σκυλάκι


Φόλες εχτές κοντά στον κυκλικό κόμβο προς Νέα Σελευκεια. 
Ενημερωθήκαμε και με την άμεση επέμβαση μας καταφέραμε να σώσουμε τον πανέμορφο σκύλο με το όνομα πλέον Οδυσσέας .
Αν κάποιος έχει να μας δώσει οποιαδήποτε πληροφορία ας επικοινωνήσει μαζί μας . 

Αν κάποιος θέλει να μας βοηθήσει οικονομικά ας περάσει από το ιατρείο του κυρίου Πολύζου να αφήσει ότι δύναται .

Τα περιστατικά πολλά καθημερινά χρειαζόμαστε βοήθεια ..


 

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή