Πως μια απλή συνωνυμία, μετατρέπεται επικοινωνιακό τρικ...



Οι συνωνυμίες δεν είναι κάτι ασυνήθιστο για την Ήπειρο. Φαίνεται ότι πόνταρε κι σ΄αυτό ο επικοινωνιολόγος Σπύρος Ριζόπουλος και οι συνεργάτες του με την δημοσιοποίηση των 220 ονομάτων.

Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνεται το όνομα του Μηνά Γκίκα. 



Πρόκειται για γνωστό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό Θεσπρωτίας με έντονη επιχειρηματική και κοινωνική δραστηριότητα.

Διατηρεί άλλωστε το μεγαλύτερο συσκευαστήριο στον κάμπο της Κεστρίνης.
 
Από την ώρα που δημοσιοποιήθηκαν τα ονόματα, οι συζητήσεις στο Νομό Θεσπρωτίας πήραν φωτιά. Όπως και το τηλέφωνο του ιδίου.

Ο συγκεκριμένος Μηνάς Γκίκας λοιπόν που είναι και ευρέως αναγνωρίσιμος, ουδεμία σχέση έχει με την κίνηση Ριζόπουλου.

Προφανώς πρόκειται για συνωνυμία που τον έφερε σε δύσκολη θέση.. 
Του έδωσε ωστόσο την αφορμή και την δυνατότητα να πει σε εκατοντάδες φίλους και γνωστούς με τους οποίους συνομίλησε ότι στηρίζει τον σημερινό Περιφερειάρχη Αλέκο Καχριμάνη όπως έκανε και τα προηγούμενα χρόνια.

Όλα τ’ άλλα ήταν ένα πυροτέχνημα και ως τέτοιο σβήνει πολύ γρήγορα.


 
Πως μια απλή συνωνυμία, μετατρέπεται επικοινωνιακό τρικ... Πως μια απλή συνωνυμία, μετατρέπεται επικοινωνιακό τρικ... Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2018 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.