Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Ηγουμενίτσα: 70χρονος έκλεψε 100 λαχεία από πρακτορείο



Από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ηγουμενίτσας σχηματίσθηκε δικογραφία για κλοπή σε βάρος 70χρονου ημεδαπού, διότι όπως καταγγέλθηκε, την (05-04-2019) το πρωί, εισήλθε σε πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ στην Ηγουμενίτσα και με τη μέθοδο της απασχόλησης, αφαίρεσε από τον πάγκο του καταστήματος (100) λαχεία, συνολικής αξίας (200) ευρώ. Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ηγουμενίτσας.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή