Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Ηγουμενίτσα: Συνελήφθη 57χρονος που τα ζώα του μπήκαν στην Εγνατία Οδό



Συνελήφθη, χθες (05-05-2019) το απόγευμα από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ηγουμενίτσας, ένας 57χρονος ημεδαπός, κατηγορούμενος για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών. 
 
Ειδικότερα, ο 57χρονος, χθες το μεσημέρι, άφησε ανεπιτήρητα ζώα ιδιοκτησίας του, με αποτέλεσμα αυτά να εισέλθουν στο 10ο χιλιόμετρο της Εγνατίας οδού (στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ηγουμενίτσα), να διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων και να προκληθεί κίνδυνος οδικού τροχαίου ατυχήματος.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή