Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Ηγουμενίτσα: Ένα ακόμα νεκρό σκυλί από φόλα



Αυτό το σκυλάκι χάθηκε σήμερα τόσο άδικα

Αυτή είναι η κατάληξη δυστυχώς σχεδόν κάθε αδέσποτου στην χώρα μας .
Νεκρό ένα από τα πιο αγαπημένα σκυλιά της πόλης που ποτέ δεν πείραζε κανέναν αλλά την πλήρωσε ...
Φόλες πίσω από την αστυνομία ...
Ερευνούμε την περιοχή .
Προσέξτε τα ζώα σας σίγουρα υπάρχουν και άλλες
Φιλοζωική δράση εθελοντών Ν.Θεσπρωτίας

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή