Θεσπρωτία: Στη μονάδα λοιμωδών στα Γιάννενα μεταφέρθηκε η 71χρονη με κορωνοϊό
Στη μονάδα λοιμωδών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, μεταφέρθηκε η 71χρονη, με καταγωγή χωριό της Παραμυθιάς, η οποία ανιχνεύθηκε θετική στο covid19 και που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Φιλιαίων από το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας της 71χρονης εμφάνισε επιδείνωση και οι γιατροί που την παρακολουθούσαν, αποφάσισαν σήμερα το απόγευμα τη μεταφορά της στο νοσοκομείο Ιωαννίνων.
Υπενθυμίζουμε πως και ο σύζυγος της 71χρονης έχει ανιχνευτεί θετικός στον κορωνοϊό, ο οποίος παραμένει στο σπίτι του, όντας ασυμπτωματικός.
Και οι δύο είχαν παρευρεθεί σε κηδεία στη Φιλιππιάδα, από όπου φαίνεται να προέρχονται αρκετά θετικά δείγματα και στο Νομό Πρέβεζας.

