Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Στο βαθύ κόκκινο η Θεσπρωτία

Στο βαθύ κόκκινο η Θεσπρωτία 

Στο επίπεδο Γ' (Πολύ Αυξημένου Κινδύνου) εισέρχεται από αύριο τα ξημερώματα στις 6 μέχρι την Τρίτη 16 Μαρτίου, ολόκληρος ο νομός Θεσπρωτίας αλλά και η Άρτα, όπως ανακοίνωσε πριν λίγο ο κ. Χαρδαλιάς. 

Η κυκλοφορία θα επιτρέπεται μέχρι τις 19.00 το απόγευμα.

Περισσότερα σε λίγο...



Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή