Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Χάθηκε κινητό στην Ηγουμενίτσα

Χάθηκε κινητό στην Ηγουμενίτσα



Χάθηκε κινητό στην πόλη της Ηγουμενίτσας, ένα μαύρο σε μαύρη θήκη Samsung A20!
Αν το ανοίξει κανείς τη θήκη υπάρχει το δίπλωμα αυτοκίνητου .
Παρακαλείται όποιος το βρει να επικοινωνήσει με το Αστυνομικό Τμήμα Ηγουμενίτσας

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή