https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/
https://picasion.com/

Στην World Travel Market η σκυτάλη για την προώθηση του τουρισμού

Στην World Travel Market η σκυτάλη για την προώθηση του τουρισμού


Με πληρότητες που αγγίζουν σήμερα το 80% στους ορεινούς προορισμούς και μια θερινή τουριστική σεζόν που διήρκεσε μέχρι σχεδόν το τέλος του Οκτώβρη, η Ήπειρος πρωταγωνιστεί και στον χειμερινό τουρισμό, όπου όπως φαίνεται από τα στοιχεία, πηγαίνει με εξαιρετικούς ρυθμούς, ειδικά σε μια περίοδο όπου η πανδημία έχει «φρενάρει» κατά πολύ την τουριστική κίνηση. Τα παραπάνω τόνισε ο Βασίλης Γοργόλης, αντιπεριφερειάρχης Ηπείρου, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, με αφορμή την παρουσία της περιφέρειας στην μεγάλη τουριστική έκθεση World Travel Market (WTM) που διεξάγεται στο Λονδίνο.

«Βρισκόμαστε εδώ, στη μεγαλύτερη διεθνή τουριστική έκθεση, προκειμένου να προωθήσουμε την Ήπειρο με τη θεματική “Ήλιος-Θάλασσα” που είναι ένα υποσύνολο της “Ηπείρου των τεσσάρων εποχών” αλλά η στόχευσή μας είναι τουρισμός όλο το χρόνο, ειδικά στην μετα-covid εποχή», αναφέρει ο κ. Γοργόλης και προσθέτει: «Τα πρώτα δείγματα είναι πολύ θετικά γιατί και σήμερα που μιλάμε, έχουμε πολύ υψηλό βαθμό πληρότητας στον ορεινό όγκο, που αγγίζει το 80%».

Ο συνδυασμός βουνού και θάλασσας είναι ένα από τα μεγάλα ατού της Ηπείρου και θα συμπεριλαμβάνεται στην καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για τον χειμερινό τουρισμό και την ανάδειξη των ειδικών μορφών τουρισμού που θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο.


Όπως είπε η Ιουλία Μαρκούλα, διευθύντρια τουρισμού της Περιφέρειας Ηπείρου, «στην Ήπειρο μέσα σε λίγη ώρα μπορείς να φτάσεις από το δεύτερο βουνό της Ελλάδας στις υπέροχες ακτογραμμές μας. Και η ορεινή πλευρά και η παραθαλάσσια, τα προηγούμενα χρόνια είχαν ανοδική πορεία στην οποία συνετέλεσαν οι δύο μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι οι οποίοι έβγαλαν την Ήπειρο από την απομόνωση και την συνέδεσαν με Θεσσαλονίκη και Αθήνα».

Ο οδικός τουρισμός άλλωστε, ήταν ένας από τους σημαντικούς λόγους που η Ήπειρος είχε αυξημένη τουριστική κίνηση και κατά την περίοδο της πανδημίας, σύμφωνα με την Μαρκούλα.

«Σήμερα, παρόλο που παραδοσιακά ο Νοέμβριος ήταν μήνας “ξεκούρασης”, δηλαδή με υποτονική κίνηση, παρατηρούμε πολύ υψηλές πληρότητες με Έλληνες και ξένους τουρίστες, στα Τζουμέρκα, το Μέτσοβο, το Ζαγόρι κτλ, οι οποίες αγγίζουν το 80%, ενώ το τετραήμερο των αργιών της 28ης Οκτωβρίου έφτασαν το 100%», τονίζει η κ. Μαρκούλα.
Στην World Travel Market η σκυτάλη για την προώθηση του τουρισμού Στην World Travel Market η σκυτάλη για την προώθηση του τουρισμού Reviewed by thespro.gr on Κυριακή, Νοεμβρίου 07, 2021 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.