Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Μαθητές του Γυμνασίου Παραμυθιάς έψαλαν τα παραδοσιακά κάλαντα της Ηπείρου

Μαθητές του Γυμνασίου Παραμυθιάς έψαλαν τα παραδοσιακά κάλαντα της Ηπείρου


Η Β΄ τάξη του Γυμνασίου Παραμυθιάς, με πρωτοβουλία του μουσικού κ. Καραγιάννη Ελευθέριου και σε συνεργασία με τη Δ/νση και τον Σύλλογο Διδασκόντων, έψαλε παραδοσιακά κάλαντα της Ηπείρου καθώς και πανελλήνια κάλαντα Χριστουγέννων, στο Δημαρχείο, στο ΕΕΕΕΚ Παραμυθιάς και στο Α΄ Νηπιαγωγείο Παραμυθιάς.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ

Υ.Σ. Ελήφθησαν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κατά της COVID 19.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή