https://picasion.com/
https://picasion.com/

Προκήρυξη Δράσης «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών»

Προκήρυξη Δράσης «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών»



Το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας ενημερώνει ότι προκηρύχθηκε η νέα δράση «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών»

Η δράση αφορά στην ενίσχυση Αυτοαπασχολούμενων Λογιστών – Φοροτεχνικών, καθώς και Νομικών Προσώπων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών, ώστε να προσαρμόσουν την λειτουργία τους με την αναβάθμιση/απόκτηση της απαραίτητης ψηφιακής υποδομής, να συνεχίσουν να παρέχουν απρόσκοπτα τις υπηρεσίες τους και να υποστηρίξουν την επιχειρηματική κοινότητα, τη δημόσια Διοίκηση, αλλά και τους πολίτες, για να ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες που η πανδημία (COVID 19) δημιούργησε.

Δικαιούχοι είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν καταχωριστεί στα οικεία Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, ως εξής:
- Αυτοαπασχολούμενοι λογιστές – φοροτεχνικοί κάτοχοι επαγγελματικής ταυτότητας λογιστή – φοροτεχνικού κατά τάξεις και
- Νομικά Πρόσωπα παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών.

Σε κάθε ωφελούμενο (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται μέγιστη συνολική επιχορήγηση για την αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής της επιχείρησής του ως εξής:
Επιχορήγηση έως 2.000 ευρώ (0 =< Έσοδα χρήσης 2020 =< 20.000 ευρώ)
Επιχορήγηση έως 1.500 ευρώ (Έσοδα χρήσης 2020 > 20.000 ευρώ)

Οι δυνητικοί ωφελούμενοι, οι οποίοι έκαναν έναρξη εντός του 2021 και έως τις 28.02.2022, δύναται να αιτηθούν και να λάβουν ως ανώτερο όριο επιχορήγησης ποσό 1.500 ευρώ.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:
να υποβάλουν μία Αίτηση Χρηματοδότησης ανά ΑΦΜ,
να λειτουργούν νομίμως στη χώρα και να έχουν κάνει έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ έως και τις 28/02/2022,
να έχουν μέχρι τις 28/02/2022 ως ενεργό κωδικό δραστηριότητας έναν από τους επιλέξιμους ΚΑΔ του Κεφαλαίου 6: ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ σε τουλάχιστον μία εγκατάσταση της επιχείρησης (έδρα ή/και υποκατάστημα),
να τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία του ν. 4308/2014.

Επισημαίνεται ότι η εξέταση της ιδιότητας των Ωφελούμενων θα πραγματοποιηθεί με βάση στοιχεία που έχουν καταχωριστεί σε σχετικά Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας και είναι σε ισχύ μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2022.

Με στόχο τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των δυνητικών ωφελούμενων επιχορηγούνται αποκλειστικά οι ακόλουθες δαπάνες προμήθειας:
Εξοπλισμός Τεχνολογιών Πληροφορικής Επικοινωνίας
Λογισμικά απαραίτητα για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της επιχείρησης

Επισημαίνεται ότι στον εξοπλισμό ΤΠΕ συμπεριλαμβάνονται: Desktop PC και περιφερειακά, laptop, servers, πολυμηχανήματα και λοιπός εξοπλισμός πληροφορικής.

Επιλέξιμη δαπάνη είναι και η αγορά λογισμικού με την μορφή Software as a Service (SaaS) εφόσον είναι απαραίτητη για την λειτουργία της επιχείρησης και την ψηφιακή αναβάθμιση αυτής. Στην περίπτωση απόκτησης με την μορφή Software as a Service (SAAS), επιλέξιμο είναι το κόστος για ένα έτος.

Επιλέξιμες είναι οι δαπάνες κτήσης πάγιων στοιχείων για τα οποία το κόστος απόκτησης κάθε διακριτού στοιχείου εξοπλισμού δεν είναι μεγαλύτερο από 1.500 ευρώ ή άλλο όριο το οποίο σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, δίνει τη δυνατότητα απόσβεσης του στοιχείου εντός του έτους απόκτησής του και έως τα όρια που αναφέρονται ανωτέρω υπό προϋποθέσεις.

Ενδεικτικά δεν είναι επιλέξιμες οι δαπάνες για: κινητά τηλέφωνα, tablets, συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας ή άλλες ομοειδείς συνδέσεις, οι κάθε είδους συνδρομές σε περιοδικά ή βιβλιοθήκες (έντυπες ή ηλεκτρονικές), καθώς και ο ανακτήσιμος φόρος προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ).

Ως ημερομηνία έναρξης επιλεξιμότητας δάπανων ορίζεται η 1/1/2021. Η προθεσμία ολοκλήρωσης είναι 6 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 31/12/2023.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά από 09.03.2022 έως 18.04.2022 στο Πληροφοριακό Συστήματος Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) www.ependyseis.gr/mis

Επικοινωνία – Πληροφορίες: Γραφείο Πληροφόρησης ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ, Τηλ: 8011136300, Εmail: infoepan@mou.gr, Ιστοσελίδες: www.antagonistikotita.gr, www.espa.gr. Σημεία Πληροφόρησης ΕΦΕΠΑΕ & εταίρων: www.efepae.gr & www.diaxeiristiki.gr και στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας www.e-thesprotias.gr.

Επιπλέον στα γραφεία του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας στεγάζεται Περιφερειακό Γραφείο της Διαχειριστική Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (εταίρου του ΕΦΕΠΑΕ), με περιοχή ευθύνης την Π.Ε Θεσπρωτίας, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες. Αρμόδιος Υπάλληλος, κος Ιωάννου Στέφανος, Τηλ: 2665029484, Email: thesprotia@diaxeiristiki.gr

Εκ της Διοικήσεως
Του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας
Προκήρυξη Δράσης «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών» Προκήρυξη Δράσης «Επιχορήγηση Επιχειρήσεων Παροχής Λογιστικών και Φοροτεχνικών Υπηρεσιών» Reviewed by thespro.gr on Σάββατο, Μαρτίου 05, 2022 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

httpsendrasei-gr-3-1
Από το Blogger.