Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Σουλίου

Θετικός στον κορωνοϊό ο Δήμαρχος Σουλίου



Θετικός στον Covid-19 διαγνώστηκε σύμφωνα με πληροφορίες της paramythia-online.gr, ο Δήμαρχος Σουλίου Γιάννης Καραγιάννης, ύστερα από 2 rapid test που έκανε το πρωί της Τρίτης.

Ο Δήμαρχος Σουλίου βρίσκεται στην προβλεπόμενη καραντίνα και θα συνεχίσει να εργάζεται από την οικία του.

Είναι τριπλά εμβολιασμένος και παρουσιάζει ήπια συμπτώματα.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή