Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


18χρονος τραυματίστηκε στο πλοίο που ερχόταν από την Κέρκυρα

18χρονος τραυματίστηκε στο πλοίο που ερχόταν από την Κέρκυρα


Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες της Τρίτης, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας για περιστατικό τραυματισμού επιβάτη επί του Ε/Γ-Ο/Γ "ΚΕΡΚΥΡΑ" Ν.Π. 10093, κατά την διάρκεια του πλου του, με προορισμό τον λιμένα εσωτερικού Ηγουμενίτσας.

Συγκεκριμένα, ο 18χρονος επιβάτης τραυματίστηκε στο δεξί του χέρι, λόγω πτώσης του σε σκαλοπάτια του πλοίου.

Ο τραυματίας μετά τον κατάπλου του πλοίου μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Ηγουμενίτσας και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Φιλιατών.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή