Δράσεις στον τομέα προώθησης φρέσκων φρούτων και λαχανικών από το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας

Δράσεις στον τομέα προώθησης φρέσκων φρούτων και λαχανικών από το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας


Πρόσκληση σε επιχειρήσεις
Σας ενημερώνουμε ότι η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων υλοποιεί, σε συνεργασία με εταίρους άλλων κρατών-μελών της ΕΕ, τα εξής έργα στον τομέα προώθησης φρέσκων φρούτων και λαχανικών:
1) REFRESH: Ενημερωτικό πρόγραμμα για την προώθηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών στην εσωτερική αγορά (Γερμανία, Πολωνία και Τσεχία):
Προϊόντα: Ακτινίδιο - Ροδάκινο - Κεράσι - Καρπούζι - Μήλο - Πορτοκάλι - Φράουλα - Βερίκοκο - Μαντόρα - Ντομάτα.
Εκθέσεις και εκδηλώσεις - παρουσιάσεις προϊόντων που πρόκειται να υλοποιηθούν έως τη λήξη του έργου:
FINE FOOD AUSTRALIA, MELBOURNE - AUSTRALIA 5-8/9/2022.
BIOFACH AMERICA, PHILADELPHIA - USA 29/09-1/10/2022.

2) Πρόγραμμα: European Quality Basket – Πρόγραμμα προώθησης καλαθιού προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ και βιολογικών στις ΗΠΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ και ΝΟΡΒΗΓΙΑ:
Προϊόντα: όλα τα βιολογικά: Οίνοι ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ, τυροκομικά ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ, Ελαιόλαδο (ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ).
Χώρες στόχοι προγράμματος: Αυστραλία, Νορβηγία και Η.Π.Α.
Εκθέσεις και εκδηλώσεις - παρουσιάσεις προϊόντων που πρόκειται να υλοποιηθούν έως τη λήξη του προγράμματος:
- Αυστραλία: Έκθεση Fine Food Australia.
- Αυστραλία: Τρεις εκδηλώσεις σε βάθος τριετίας.
- Νορβηγία: Έκθεση SMAK (μία ανά έτος, σύνολο 3).
- Νορβηγία: Τρεις εκδηλώσεις σε βάθος τριετίας.
- ΗΠΑ: Έκθεση Biofach America (μία ανά έτος, σύνολο 3).
- ΗΠΑ: Έκθεση Summer Fancy Food Show (μία ανά έτος, σύνολο 3).
- ΗΠΑ: Τρεις εκδηλώσεις σε βάθος τριετίας.

3) EU Fruit Deal
Περιγραφή: Το έργο στοχεύει στην ενίσχυση της εικόνας, της ανταγωνιστικότητας και της κατανάλωσης των ευρωπαϊκών νωπών φρούτων, καθώς και στη βελτίωση της προβολής τους, τονίζοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ασφάλειας των τροφίμων, της ιχνηλασιμότητας, της αυθεντικότητας, της σήμανσης, των διατροφικών και υγειονομικών πτυχών αξίας και βιωσιμότητας. Επιπλέον, στόχος είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς των ευρωπαϊκών νωπών φρούτων στην Κίνα.
Προϊόντα: Κεράσι και Ακτινίδιο.
Αγορά - στόχος: Κίνα.
Εκθέσεις: Περιλαμβάνει συνολικά 6 εκθέσεις: SHANGHAI FRUITLOGISTICA (ετήσια συμμετοχή) - ASIAFRUIT LOGISTICA - ΧΟΝΓΚ ΧΟΝΓΚ (ετήσια συμμετοχή).

4) EU Org_deal
Περιγραφή: Το έργο αφορά στην προώθηση του ευρωπαϊκού καλαθιού βιολογικών προϊόντων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στόχος είναι η αύξηση των εξαγωγών προς αυτές τις χώρες, μέσω της αύξησης της ευαισθητοποίησης του συστήματος ποιότητας της ΕΕ για τη βιολογική παραγωγή, τις εξαγωγές των ευρωπαϊκών βιολογικών προϊόντων.
Προϊόντα: βιολογικής καλλιέργειας (όλα τα βιολογικά προϊόντα και τα κρασιά).
Αγορές - στόχος: Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο.
Εκθέσεις:
- NATURAL FOOD EXPO - HAE (ετήσια συμμετοχή).
- GULFOOD - HAE (ετήσια συμμετοχή).
- NATURAL & ORGANIC PRODUCTS EUROPE LONDON - Ηνωμένο Βασίλειο (ετήσια συμμετοχή).
- SPECIALITY FINE FOOD FAIR LONDON - Ηνωμένο Βασίλειο (δύο συμμετοχές).

Σε επίπεδο επιχειρήσεων θα μπορούν να συμμετάσχουν επιχειρήσεις / συνεταιριστικές οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή / εμπορία και διάθεση φρέσκων φρούτων και λαχανικών, καθώς επίσης και επιχειρηματίες / στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα παραγωγής / εμπορίας / διάθεσης φρέσκων φρούτων και λαχανικών.
Η ΚΕΕΕ προτίθεται να δημιουργήσει έναν κατάλογο (shortlist) επιχειρήσεων με συγκεκριμένα κριτήρια (βάσει των προϊόντων, της εξαγωγικής τους δραστηριότητας, καθώς και του σχετικού ενδιαφέροντος τους) και από αυτές θα επιλέγεται ένας ορισμένος αριθμός ανά αγορά.
Σε όσους επιλεγούν να συμμετάσχουν, θα καλυφθεί το 80% των εξόδων μετακίνησης και διαμονής τους, όπως και τα έξοδα αποστολής των προϊόντων τους. Στο πλαίσιο αυτό θα ζητηθεί συμμετοχή εκ μέρους των επιχειρήσεων σε ποσοστό 20% των εξόδων σε κάθε αποστολή.
Οι επιχειρήσεις θα έχουν παράλληλα τη δυνατότητα συμμετοχής σε δράσεις ενημέρωσης (εκδηλώσεις), ως μέλη επιχειρηματικών αποστολών που θα πραγματοποιηθούν σε κάθε αγορά στόχο, σε δράσεις προώθησης (εκθέσεις, διανομές σε σημεία πώλησης, Road shows), καθώς επίσης και στις διεθνείς εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν σε κάθε αγορά στόχο. Ακόμη θα συμμετάσχουν ως προμηθευτές των αναγκαίων ποσοτήτων προϊόντων τα οποία θα διατεθούν για την κάλυψη των αναγκών διανομών σε προκαθορισμένα σημεία πώλησης και σε κεντρικές πλατείες των αγορών-στόχων.
ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις – μέλη του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας που επιθυμούν να ενταχθούν στον ανωτέρω κατάλογο επιχειρήσεων της ΚΕΕΕ, να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους το αργότερο μέχρι την 27η Μάϊου 2022, στην ηλεκτρονική διεύθυνση mitroa2@e-thesprotias.gr.
Δράσεις στον τομέα προώθησης φρέσκων φρούτων και λαχανικών από το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας Δράσεις στον τομέα προώθησης φρέσκων φρούτων και λαχανικών από το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Δευτέρα, Μαΐου 16, 2022 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.