Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Ηγουμενίτσα: Στο Νοσοκομείο 31χρονος μετά από πτώση από μπαλκόνι

Ηγουμενίτσα: Στο Νοσοκομείο 31χρονος μετά από πτώση από μπαλκόνι


Στο Νοσοκομείο Φιλιατών διακομίσθηκε και νοσηλεύεται ένας 31χρονος ο οποίος τραυματίστηκε μετά από πτώση που είχε.
Ο 31χρονος έπεσε από μπαλκόνι δεύτερου ορόφου τα ξημερώματα της Κυριακής. Αμέσως διακομίσθηκε στο νοσοκομείο. 
Οι συνθήκες της πτώσης διερευνώνται και σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις πρόκειται για ατύχημα.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή