Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Δύο Χρυσά στη διεθνή συνάντηση Ελλάδα/Κύπρος για αθλήτριες του Πρωτέα Ηγουμενίτσας

Δύο Χρυσά στη διεθνή συνάντηση Ελλάδα/Κύπρος για αθλήτριες του Πρωτέα Ηγουμενίτσας


Στη διεθνή συνάντηση Ελλάδα/Κύπρος που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά την Τετάρτη 20 και την Πέμπτη 21 Ιουλίου οι αθλήτριες του ΓΣ ΠΡΩΤΕΑΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΣΤΙΒΟΣ Ναταλία Ράπτη και Έλενα Μπασιάκου κατέκτησαν 2 Χρυσά μετάλλια συνεχίζοντας τις καλές εμφανίσεις.


Συγκεκριμένα η Έλενα Μπασιάκου στο αγώνισμα της Σφαιροβολία με επίδοση 14.05 και η Ναταλία Ράπτη στο Άλμα εις Ύψος με επίδοση 1.66 .


Συγχαρητήρια στις δύο αθλήτριες για την επιτυχία και στον συνοδό προπονητή Δημήτρη Θωμάζο !!!!!!

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή