Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ


Τα μέλη του Δ. Σ. του Συλλόγου Γονέων με Τρία Παιδιά Ν. Θεσπρωτίας σας εύχονται Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Όνειρα, Χαμόγελα για τα φετινά Χριστούγεννα και τη νέα Χρονιά που πλησιάζει.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή