Γιόγιακας στην ΕΡΤ Ιωαννίνων: Μέσα στον Απρίλη η χερσαία ζώνη θα περιέλθει στο Δήμο Ηγουμενίτσας!!!

Γιόγιακας στην ΕΡΤ Ιωαννίνων: Μέσα στον Απρίλη η χερσαία ζώνη θα περιέλθει στο Δήμο Ηγουμενίτσας!!!



Υπέρμαχος της ιδιωτικοποίησης της ΟΛΗΓ ΑΕ, εμφανίστηκε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στην ΕΡΤ Ιωαννίνων, ο βουλευτής της ΝΔ στο Νομό Θεσπρωτίας Βασίλης Γιόγιακας.
Ο κ. Γιόγιακας υπεραμύνθηκε της κυβερνητικής επιλογής για πώληση των μετοχών της ΟΛΗΓ ΑΕ και δήλωσε αισιόδοξος ότι με την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης στη Βουλή – η οποία επιδιώκεται να γίνει εντός του Απριλίου – θα παραχωρηθεί απ’ ευθείας (χωρίς να περάσει στο Υπουργείο Οικονομικών και στην Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου) η χερσαία ζώνη στους Δήμους. Μάλιστα, μίλησε για «χθεσινή εξέλιξη που προέκυψε κατά την υπογραφή της σύμβασης αγοραπωλησίας των μετοχών».
Ερωτώμενος για το τρένο που όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός «ποτέ δε θα φθάσει στην Ηγουμενίτσα» ανέφερε πως «ο Κυριάκος Μητσοτάκης ακόμη και προεκλογικά το 2019 σε εκδήλωση που είχε γίνει σε συνεργασία με τον τομέα Υποδομών τότε είχε πει ότι το θεωρεί πάρα πολύ δύσκολο να ξεκινήσει το τρένο από την Ηγουμενίτσα προς τη Βόρεια Ελλάδα» και χαρακτήρισε τις τοποθετήσεις του πρωθυπουργού «και ειλικρινείς και ρεαλιστικές».

Αναλυτικά η συνέντευξη του Β. Γιόγιακα:
Κύριε Γιόγιακα καλή σας μέρα.
Καλή σας μέρα κυρία Γκόρου

ΓΚΟΡΟΥ Κύριε Γιογιακα να ξεκινήσω λίγο ανάποδα, άκουσα χθες το βράδυ τον πρωθυπουργό να λέει ότι ποτέ δεν θα φτάσει το τρένο στην Ηγουμενίτσα. Φαντάζομαι το ακούσατε κι εσείς στην εκπομπή Πρωταγωνιστές του Σταύρου Θεοδωράκη στον τηλεοπτικό σταθμό Άλφα δεν υπάρχει -είπε -ποτέ περίπτωση να φτιάξουμε μια σιδηροδρομική Εγνατία προς τα δυτικά παράλληλα με την οδική Εγνατία. Είναι ένα έργο το οποίο ακούω συχνά διάφορους να μιλούν είναι όμως σήμερα στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Και θα ξεκινήσω ρωτώντας σας το εξής: Ο κύριος Γκριμάλντι το ήξερε αυτό χθες που υπέγραφε;

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κοιτάξτε ο κύριος Γκριμάλντι δεν ξέρω τι γνώριζε ακριβώς πάντως όσον αφορά το τρένο. Εκείνο πάντως που ξέρω είναι ότι υπεγράφη η σύμβαση αξιοποίησης του λιμανιού της Ηγουμενίτσας και κατά την προσωπική μου άποψη και των περισσοτέρων ήταν μία σημαντική μέρα κυρία Γκόρου για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, το λιμάνι της Ηπείρου. Ξεκινάνε και προσδοκούμε…

ΓΚΟΡΟΥ Αποφεύγετε όμως

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ Κοιτάξτε δεν μπορώ να ξέρω τι ξέρει ο κύριος Γκριμάλντι. Εκείνο που ξέρω όμως και μπορώ να πω είναι ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης ακόμη και προεκλογικά το 2019 σε εκδήλωση που είχε γίνει σε συνεργασία με τον τομέα Υποδομών τότε είχε πει ότι το θεωρεί πάρα πολύ δύσκολο να ξεκινήσει το τρένο από την Ηγουμενίτσα προς τη Βόρεια Ελλάδα. Νομίζω αν το αναζητήσουμε μπορούμε να το βρούμε και οι θέσεις του και οι τοποθετήσεις του είναι και ειλικρινείς και ρεαλιστικές θα έλεγα. Από εκεί και πέρα όμως καλό θα είναι να συζητήσουμε έτσι γιατί ο όμιλος Γκριμάλντι είναι μία μεγάλη εταιρεία, ένα project τεράστιο το οποίο έχει πάρα πολλά πλοία, έχει μεγάλη δραστηριότητα στην Αδριατική και όχι μόνο και ταυτόχρονα ξέρει την ελληνική αγορά στη ναυσιπλοΐα, γιατί δραστηριοποιείται πάρα πολλά χρόνια. Εκτιμάει λοιπόν και γι΄αυτό έτσι έδωσε ένα τεράστιο τίμημα για τα δεδομένα του λιμανιού χωρίς να παραβλέπουμε ότι δεν τα αξίζει και τα αξίζει και η υπεραξία του και οι προσδοκίες όλων μας είναι μεγάλες κυρία Γκόρου και πιστεύουμε ότι θα δικαιωθούμε. Όσον αφορά τις τοποθετήσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στελεχών, οι οποίοι προσπαθούν να απαξιώσουν και να αμαυρώσουν τη χθεσινή ημέρα εγώ ειλικρινά και εκπλήσσομαι και προβληματίζομαι, γιατί ξεχνάνε ότι συμμετείχαν σε μεγάλες πωλήσεις όπως του ΟΛΠ, όπως της Fraport κι άλλων αεροδρομίων σε όλη την Ελλάδα.

ΓΚΟΡΟΥ Ξεχνάτε κύριε Γιόγιακα, με συγχωρείτε που σας διακόπτω, μία βασική διαφορά: εκείνες οι ιδιωτικοποιήσεις ήταν υποχρεωτικές από τα μνημόνια. Αυτή εδώ δεν ήταν κι ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας ήταν ένας κερδοφόρος οργανισμός…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ Ήταν κυρία Γκόρου, στα πλαίσια έτσι – κι η απόφαση αυτή δεν πάρθηκε από το 2019 και μετά, η απόφαση αυτή είχε παρθεί πριν το 2019 για την αξιοποίηση κι άλλων λιμενικών εγκαταστάσεων – όπως και το λιμάνι της Ηγουμενίτσας

ΓΚΟΡΟΥ Όχι μ’ αυτόν τον τρόπο.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ Με ποιόν τρόπο κυρία Γκόρου;

ΓΚΟΡΟΥ: Με τον τρόπο των υποπαραχωρήσεων.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Όχι, αυτό είναι η φιλοσοφία κάθε κυβέρνησης.

ΓΚΟΡΟΥ: Η ίδια φιλοσοφία γιατί δεν εφαρμόζεται στην Αλεξανδρούπολη ή στην Καβάλα;

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κοιτάξτε να δείτε η Αλεξανδρούπολη είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι. Έτσι, λόγοι εθνικής σημασίας πιστεύω – έτσι – έχουνε μία ξεχωριστή πολιτική και πιθανόν θα δούμε στο μέλλον, πως θα εξελιχθεί η αξιοποίηση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης

ΓΚΟΡΟΥ: Εννοείτε ότι η Αλεξανδρούπολη είναι σύνορα αλλά η Θεσπρωτία όχι;

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κοιτάξτε να δείτε κάθε λιμάνι εξετάζεται ξεχωριστά. Όπως και το λιμάνι του Ηρακλείου, όπως και το λιμάνι του Βόλου – έτσι πάει στα πρότυπα του λιμανιού της Ηγουμενίτσας. Όσον αφορά το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης σας λέω κι εκτιμώ και πιθανόν έτσι να είναι, είναι άλλης στρατηγικής σημασίας.

ΓΚΟΡΟΥ: Κύριε Γιόγιακα ο Βόλος είναι στη μέση της χώρας.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Και η Ηγουμενίτσα είναι στην πύλη της Ευρώπης, που σημαίνει…

ΓΚΟΡΟΥ: Η Ηγουμενίτσα είναι στα σύνορα, όπως είναι κι η Αλεξανδρούπολη…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Άλλη διαδρομή, ναι, καμία, άλλη η γεωστρατηγική σημασία της Αλεξανδρούπολης, έτσι που γειτνιάζει με την Τουρκία, με τη Βουλγαρία κι άλλη η θέση της Ηγουμενίτσας, που ανοίγει τον δρόμο προς την Ευρώπη και νομίζω ότι καταλαβαίνετε τι εννοώ…

ΓΚΟΡΟΥ: Και γειτνιάζει με την Αλβανία.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Και με την Αλβανία…

ΓΚΟΡΟΥ: Λοιπόν, ας φύγουμε απ΄ αυτό. Πανηγυρίζετε για το τίμημα. Θα σας πω ως Θεσπρωτή πολίτης ότι δεν μπήκε κάτι στην τσέπη μας. Εννοώ…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κοιτάξτε.

ΓΚΟΡΟΥ: Εννοώ το εξής απλό, ότι ναι μεν μιλάμε για ένα τίμημα, που θα πάει στη μαύρη τρύπα του χρέους – γιατί εκεί θα πάει – όμως, δεν βλέπουμε πουθενά, τα αντισταθμιστικά οφέλη για τον νομό Θεσπρωτίας. Πήγατε χθες στην υπογραφή της σύμβασης κι εσείς κι ο δήμαρχος της Ηγουμενίτσας, ο κύριος Λώλος, χωρίς να έχουμε αυτό που πολλάκις έχει υποσχεθεί, την απόδοση της χερσαίας ζώνης στον δήμο, χωρίς…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κυρία Γκόρου…

ΓΚΟΡΟΥ: Μάλιστα τις τελευταίες μέρες – έτσι – μάθαμε ότι τελικά… δεν θα αποδοθεί, ό, τι θα αποδοθεί, τι θα αποδοθεί κανείς δεν ξέρει στον δήμο αλλά θα επιστρέψει στην Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου, χωρίς να έχουμε πάρει έστω και μία δέσμευση για κάποια έργα στην Ηγουμενίτσα, χωρίς να υπάρχει και να γνωρίζουμε ένα πλάνο επενδύσεων, που η τοπική κοινωνία θα επιθυμούσε.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κυρία Γκόρου χαίρομαι που κάνετε την ερώτηση και ειλικρινά εσείς έχετε δηλώσει και τοποθετηθεί ότι είναι ένα θέμα πάνω από 25 χρόνια, που ταλαιπωρεί κι εκφράζει την αγωνία της Θεσπρωτίας…

ΓΚΟΡΟΥ: Κι ο υπουργός Ναυτιλίας, ο κύριος Πλακιωτάκης είχε δηλώσει ότι θα το έλυνε τον Αύγουστο του 2021.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Ναι κι ο κύριος Πλακιωτάκης οφείλω να πως ότι ήταν και συνεπής και καταλύτης σε αυτά που έπρεπε και διεκδικούσαν οι δήμοι και θα παραμείνουν στους δήμους. Έτσι έχουμε δηλώσει ότι και το πάρκινγκ της Ηγουμενίτσας θα παραμείνει προς χρήση στους πολίτες της Ηγουμενίτσας και στους επισκέπτες

ΓΚΟΡΟΥ: Κύριε Γιόγιακα ποιος θα το διαχειρίζεται;

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Ένα μεγάλο…

ΓΚΟΡΟΥ: Ο Δήμος ή η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Ο δήμος θα τα χειρίζεται κυρία Γκόρου και θα μου επιτρέψετε να πω και να σας εξηγήσω τη διαδικασία, που ακολουθείται. Σκοπός είναι εκτός απροόπτου – έτσι – μέχρι το Πάσχα να ‘ρθεί η χθεσινή υπογραφή προς κύρωση στο ελληνικό κοινοβούλιο…

ΓΚΟΡΟΥ: Παρένθεση. Θα το συζητήσουμε αυτό μετά…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Ναι…

ΓΚΟΡΟΥ: Γιατί βιαζόμαστε τόσο πολύ πριν τις εκλογές…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Βιαζόμαστε, ρωτάτε γιατί βιαζόμαστε. Αργούμε, λέτε γιατί αργεί το κράτος; Όταν λοιπόν το κράτος λειτουργεί σε χρόνους γρήγορους λέμε ότι βιαζόμαστε. Νομίζω ότι είναι μία διαδικασία που πρέπει να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί, αφού έχει ξεκινήσει. Δεν είναι καλό να σέρνεται. Αλλά όμως επειδή υπάρχει κι η αγωνία τι γίνεται με τη χερσαία ζώνη υπάρχει η βούληση κυρία Γκόρου ότι μαζί με την κύρωση που θα ρθεί στη Βουλή – έτσι – να μεταβιβαστούν με διατάξεις η χερσαία ζώνη, η οποία δεν θα έχει λιμενικές δραστηριότητες να μεταβιβαστεί στον δήμο Ηγουμενίτσας όσα κομμάτια αντιστοιχούν πια στον δήμο Ηγουμενίτσας και στον δήμο Φιλιατών, τα τμήματα, που ανήκουνε στην περιοχή της Σαγιάδας.

ΓΚΟΡΟΥ: Χωρίς να παρέμβει η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου;

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Χωρίς να παρέμβει η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου…

ΓΚΟΡΟΥ: Γιατί η ενημέρωση, που είχαμε από τον δήμαρχο σε πρόσφατη συνάντηση με τον κύριο Πλακιωτάκη δεν λέει αυτό.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Αυτό κυρία Γκόρου είναι χθεσινές συζητήσεις, που έγιναν κατά τη διάρκεια της υπογραφής, έτσι, υπάρχει η διάθεση και η προσπάθεια – έτσι – να έρθουνε με διατάξεις στις αρχές Απριλίου, κατά πάσα πιθανότητα και να αποδοθεί η χερσαία ζώνη, κάτι που το περιμένουμε και είναι όνειρο όλων των Θεσπρωτών. Περιμένουμε λοιπόν να γίνει αυτή η διαδικασία – έτσι – καλώς εχόντων των πραγμάτων το χρονικό διάστημα είναι μικρό και θέλω να πιστεύω όπως γίναν οι συζητήσεις χθες να διασφαλιστεί αυτή η μεταφορά κατευθείαν προς τους δήμους. Υπάρχουν κάποια θέματα όσον αφορά τις νομιμοποιήσεις , ε, της χερσαίας ζώνης του βορείου τμήματος, που ε, ε, έχει γίνει η ΑΕΠΟ. Έπεται την επόμενη εβδομάδα στο σχέδιο νόμου του τουρισμού να μπουν δυο διατάξεις, οι οποίες θα μας δίνουν τη δυνατότητα ολοκλήρωσης της νομιμοποίησης του βορείου τμήματος και του δρόμου, που είναι από την Ηγουμενίτσα μέχρι τον Δρέπανο. Εκεί σ΄αυτό το κομμάτι του δρόμου θα εκκρεμεί μία περιβαλλοντική μελέτη, που θα προβλέπεται όμως σε διάταξη με την ολοκλήρωση της περιβαλλοντικής μελέτης αυτόματα θα αποδοθεί και ο δρόμος αυτός στον δήμο της Ηγουμενίτσας.

ΓΚΟΡΟΥ: Κύριε Γιόγιακα, να σας κάνω μία ερώτηση; Εάν όλα αυτά γίνουν τόσο γρήγορα όπως λέτε – λέτε δηλαδή ότι με την κύρωση της σύμβασης θα περιέλθει και η χερσαία ζώνη…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Αυτή είναι η βούληση και η προσπάθεια…

ΓΚΟΡΟΥ: Στη διαχείριση της Ηγουμενίτσας, αν καταλαβαίνω σωστά… μέσα στον Απρίλη.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Μέσα στον Απρίλη. Αυτή είναι η βούληση και η προσπάθεια, που καταβάλλεται από τις υπηρεσίες του υπουργείου Νησιωτικής Πολιτικής έτσι ώστε να μπορέσουν να ολοκληρωθούν οι διατάξεις, οι οποίες θα αποδώσουν τη χερσαία ζώνη στους δήμους Ηγουμενίτσας και Φιλιατών.

ΓΚΟΡΟΥ: Ωραία, αν αυτό λοιπόν ισχύει…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κυρία Γκόρου αυτές είναι οι χθεσινές κουβέντες , να το πω έτσι λαϊκά και η προσπάθεια που καταβάλλεται είναι προς αυτήν την κατεύθυνση.

ΓΚΟΡΟΥ: Αν αυτό λοιπόν ισχύει, όπως το λέτε, τότε γιατί ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας έχει προχωρήσει σε προκηρύξεις για ναυαγοσώστες, για ενοικίαση χώρων…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κυρία Γκόρου, κυρία Γκόρου τα γεγονό – τα γεγονότα…

ΓΚΟΡΟΥ: Αναψυκτήρια, στον Δρέπανο, νομικές δεσμεύσεις…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κοιτάξτε να δείτε, έτσι, είναι γεγονός ότι όντως είναι μία εξέλιξη, η οποία προχώρησε πιο γρήγορα απ΄ό, τι πιθανόν έτσι, να περιμέναμε όλοι μας. Ο Οργανισμός Λιμένα, έτσι, έπρεπε να ξεκινήσει κάποιες διαδικασίες. Έτσι, γιατί πολλές φορές, είναι διαγωνισμοί χρονοβόροι, ενστάσεις. Από κει και πέρα με τα καινούργια δεδομένα εφόσον ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία γιατί πρέπει να πούμε ότι μετά την κύρωση στη Βουλή θα γίνουν καινούργιες υπογραφές , ε, κι ελπίζουμε να γίνουν στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όπου θα καταβληθεί και το τίμημα από τον επενδυτή.

ΓΚΟΡΟΥ: Ολόκληρο;

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κι από κείνη τη στιγμή. Ε, νομίζω θα είναι ολόκληρο αλλά επιφυλάσσομαι, έτσι να μην πω κάτι που δεν είμαι 100% σίγουρος, ε, από κείνη τη στιγμή και μετά παίρνει ο επενδυτής και τη χρήση και τη λειτουργία του οργανισμού λιμένα Ηγουμενίτσας, δηλαδή γίνεται η κύρωση στη Βουλή και μετά από μερικές μέρες – έτσι – μπορεί να είναι δέκα, δεκαπέντε θα γίνει η τελική παραχώρηση με την καταβολή των χρημάτων από τον επενδυτή προς το ΤΑΙΠΕΔ.

ΓΚΟΡΟΥ: Ε, αυτήν τη σύμβαση…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Αυτό κυρία Γκόρου…

ΓΚΟΡΟΥ: Αυτήν τη σύμβαση κύριε Γιόγιακα εμείς οι Θεσπρωτοί πότε θα τη δούμε;

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Ερχόμενη προς κύρωση στο ελληνικό κοινοβούλιο.

ΓΚΟΡΟΥ: Δηλαδή θα έχουμε την ε…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Τη σύμβαση με τον επενδυτή.

ΓΚΟΡΟΥ: Ναι, δηλαδή θα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τη σύμβαση για τρεις ή τέσσερις μέρες, μία σύμβαση, που φτιάχνεται τουλάχιστον έναν χρόνο τώρα…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κυρία Γκόρου νομίζω ότι είναι ξεκάθαρα ποια τμήματα έχουν παραχωρηθεί προς αξιοποίηση στον επενδυτή. Ήτανε δεσμεύσεις και του κυρίου Πλακιωτάκη και του κυρίου διευθύνοντα σύμβουλου του ΤΑΙΠΕΔ και νομίζω ειλικρινά οι προσπάθειες που κατέβαλαν και οι δεσμεύσεις τους υλοποιήθηκαν 100%. Άρα, έτσι, ενώ υπήρχε το ερωτηματικό εάν και πως, ή θα πάρει και το Δρέπανο ο επενδυτής ή και οποιαδήποτε άλλα τμήματα, που ανήκουν στη χερσαία ζώνη πολύ καλώς κι ευχάριστα νέα για την τοπική κοινωνία, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Κάναμε κυρία Γκόρου μεγάλη προσπάθεια τα τελευταία τρία χρόνια να νομιμοποιήσουμε το βόρειο τμήμα, όλα τα τμήματα του Δρεπάνου, τα παράλια των Συβότων, της Πλαταριάς και της Σαγιάδας, μία χρονοβόρα διαδικασία, που είναι γενικώς προσπαθήσανε με πολλή προσπάθεια και οι υπηρεσίες και η Κτηματική Υπηρεσία και ο Οργανισμός Λιμένα κι όλοι οι συναρμόδιοι φορείς και το υπουργείο Περιβάλλοντος να ολοκληρώσουμε διαδικασίες, οι οποίες έπρεπε να είχανε γίνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, γιατί πρέπει να ξέρει κι η κοινωνία μας ότι για να μεταβιβαστεί ένα κομμάτι γης, που έχει μέσα και κτίσματα, πρέπει να είναι νομιμοποιημένο. Δυστυχώς, μέχρι το 2019, δεν είχε γίνει απολύτως τίποτα. Καμία νομιμοποίηση, καμία μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, έτσι; Καταφέραμε λοιπόν και προσπαθούμε να ολοκληρώσουμε αυτήν την προσπάθεια και να αποδοθεί ένα χρόνιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας στους δήμους Ηγουμενίτσας και Φιλιατών. Αυτό είναι λοιπόν, το χρονοδιάγραμμα ελπίζω, να είμαι κι εγώ επιφυλακτικός μήπως συμβεί αύριο – δεν ξέρουμε τι μπορεί να συμβεί, λοιπόν, αλλά αυτός είναι ο σχεδιασμός και πιστεύω ότι μέσα στον Απρίλη θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτή τη διαδικασία.

ΓΚΟΡΟΥ: Λοιπόν κύριε Γιόγιακα θα έχουμε τρία λεπτά στη διάθεσή μας και θα κλείσουμε, όπως ξεκινήσαμε… Γιατί τον Οκτώβριο του 2021 είχατε μία συνάντηση με τον υφυπουργό Υποδομών τον κύριο Καραγιάννη με αντικείμενο τις μελέτες για τη σιδηροδρομική σύμβαση της Ηπείρου. Διαβάζω τη δήλωσή σας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Επιβεβαιώθηκε ότι μέσα στο 2022 θα ξεκινήσει από τον ΟΣΕ η διαδικασία των μελετών σιδηροδρομική σύνδεση Καλαμπάκα – Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα και μου είπατε στην αρχή ότι από πάντα η Νέα Δημοκρατία θεωρούσε, ο πρωθυπουργός…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Ο πρωθυπουργός… Ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και πρωθυπουργός μας σήμερα. Αυτές είναι τοποθετήσεις.

ΓΚΟΡΟΥ: Μιλάμε για το 2021…

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Ναι, ναι, ναι. Το ‘19. Σας είπα ότι η δήλωση του πρωθυπουργού ήταν προγενέστερη από τη στιγμή που ανέλαβε την πρωθυπουργία της χώρας, σε μία εκδήλωση του τομέα υποδομών τότε, όπου δημόσια είχε πει ότι είναι δύσκολο να γίνει τρένο από την Ηγουμενίτσα προς τη Βόρεια Ελλάδα.

ΓΚΟΡΟΥ: Τότε γιατί υπέβαλε πρόταση χρηματοδότησης το υπουργείο; Γιατί προχώρησε στην υπογραφή σύμβασης χρηματοδότησης με το ΣΕΦ.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κοιτάξτε σέβομαι και πάνω απ΄όλα είναι ο πρωθυπουργός, ο οποίος δίνει και τις κατευθυντήριες γραμμές, παρόλα αυτά όμως έτσι υφίσταται το θέμα, τώρα πόσο μπορεί να προχωρήσει ή να βαλτώσει αυτό είναι ένα άλλο θέμα , που έτσι, δεν έχω την πολιτική ευθύνη αυτή τη στιγμή να αξιολογήσω, να εκτιμήσω κατά πόσο μπορεί να υφίσταται, τουλάχιστον όμως έτσι, παραμένει ζωντανό και περιμένουμε το προσεχές διάστημα να δούμε αν υπάρχει δυνατότητα ε, πάντα βέβαια με την πρωτοβουλία του πρωθυπουργού μας.

ΓΚΟΡΟΥ: Κύριε Γιόγιακα η χθεσινή δήλωση του πρωθυπουργού σας βοηθάει στη διεκδίκηση της μονοεδρικής;

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κοιτάξτε δεν είναι, αν είσαι τίμιος και ξεκάθαρος κυρία Γκόρου και η κοινωνία μας ξέρει τις προσπάθειες που καταβάλλει ο καθένας. Θα μπορούσε να πει ότι θα γίνει το τρένο. Έτσι; Είναι πολύ εύκολο, ε, ο πρωθυπουργός, έτσι να λέει και να κάνει ό, τι θέλει αλλά όμως ένας υπεύθυνος και σοβαρός άνθρωπος έτσι, δεν τάζει και ιδιαίτερα σε προεκλογικές περιόδους. Από κει και πέρα η κοινωνία μας κρίνει τη συνέπεια, την προσπάθεια και τη λειτουργία του καθενός υποψηφίου. Νομίζω κυρία Γκόρου ότι η κοινωνία μας θα μας κρίνει σύντομα και σαν κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της πλειοψηφίας και σαν άνθρωπο και πιστεύω ότι κοντός ψαλμός αλληλούια, να δούμε, πόσο και αν πρέπει να με τιμήσει με την ψήφο της, που ειλικρινά θέλω να την ευχαριστήσω τη θεσπρωτική κοινωνία, για τη στήριξη, που μου΄χει κάνει τόσα χρόνια και η προσπάθεια, που καταβάλλω είναι ειλικρινής και θέλω να αναδεικνύουμε και να είμαστε πάνω απ΄όλα με κάθε ειλικρίνεια κοντά τους με σεβασμό κι αξιοπρέπεια απέναντί τους.

ΓΚΟΡΟΥ: Λοιπόν σας ευχαριστώ πολύ. Καλή σας ημέρα.

ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ: Κι εγώ σας ευχαριστώ.

Ολόκληρη η συνέντευξη του Β. Γιόγιακα:
Γιόγιακας στην ΕΡΤ Ιωαννίνων: Μέσα στον Απρίλη η χερσαία ζώνη θα περιέλθει στο Δήμο Ηγουμενίτσας!!! Γιόγιακας στην ΕΡΤ Ιωαννίνων: Μέσα στον Απρίλη η χερσαία ζώνη θα περιέλθει στο Δήμο Ηγουμενίτσας!!! Reviewed by thespro.gr on Τετάρτη, Μαρτίου 22, 2023 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.