Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Ορκωμοσία νέων μονίμων υπαλλήλων του Δήμου Φιλιατών

Ορκωμοσία νέων μονίμων υπαλλήλων του Δήμου Φιλιατών


Στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δήμου Φιλιατών παρουσία του Δημάρχου Σπύρου Παππά, των Αντιδημάρχων, συγγενών και φίλων πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία 7 υπαλλήλων που εντάσσονται πλέον στο μόνιμο προσωπικό του Δήμου από το πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι».

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή