Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιατών Θεσπρωτίας

Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιατών Θεσπρωτίας


Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Φιλιατών Θεσπρωτίας ανακοινώνει την πραγματοποίηση της 3ης κινητικότητας στη Σόφια της Βουλγαρίας, στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ122 του Τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης, που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ελέγχεται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ).

Κατά τη διάρκεια της 3ης κινητικότητας, o Διευθυντής του 2ου Δ.Σ. Σχολείου Φιλιατών κ. Σπυρίδων Πανταζής και οι εκπαιδευτικοί Ιωάννης Κρομμύδας (ΠΕ70 – Δασκάλων), Βικτώρια Μπαλλί (ΠΕ71 – Ειδικής Αγωγής Δασκάλων), Ευτυχία-Δέσποινα Ντάλλα (ΠΕ70.ΕΑΕ – Δασκάλων) συμμετείχαν σε δραστηριότητες παρακολούθησης εργασίας (job-shadowing) από 12/03/2024 έως και 15/03/2024 στο School 32 της Σόφιας, το οποίο διευθύνει η κ. Nelly Kostova.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα παρακολούθησης εργασίας (job-shadowing) εντάσσεται στο εγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+ KA122 (2022-1-EL01-KA122-SCH-000077911) που συντονίζεται από το 2ο Δ.Σ. Φιλιατών με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της σύγχρονης εκπαίδευσης». Σκοπός της ήταν η εξοικείωση των εκπαιδευτικών με καινοτόμες πρακτικές, οι οποίες ενσωματώνουν το STEM και τη ρομποτική στη διδασκαλία μέσω της παρακολούθησης διδασκαλιών, ανταλλαγής απόψεων σχετικά με την αντιμετώπιση των προκλήσεων της σύγχρονης εκπαίδευσης και συμμετοχής σε εργαστήρια, στα οποία αξιοποιούνται καινοτόμες διδακτικές πρακτικές.


Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν και να παρακολουθήσουν μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος του σχολείου, στα οποία αξιοποιήθηκαν διαφορετικά σετ ρομποτικής, κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία και ειδικό λογισμικό που επιτρέπουν τον σχεδιασμό καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας, τα οποία βασίζονται στη μεθοδολογία STEM. Επιπλέον, παρατήρησαν τον τρόπο οργάνωσης των μαθημάτων που υλοποιήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς, με την εκτενή χρήση διαθεματικής προσέγγισης και ομαδοσυνεργατικής μεθόδου διδασκαλίας.
 Οι συμμετέχοντες καλλιέργησαν τις απαραίτητες επαγγελματικές, οργανωτικές και ψηφιακές δεξιότητες που αφορούν στην αποτελεσματική ενσωμάτωση του STEM στο σχολείο, προάγοντας την κριτική σκέψη, την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, την επικοινωνία, την συνεργασία και την καινοτομία. Απώτερος σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση της αποκτηθείσας γνώσης στο ευρύτερο σχολικό περιβάλλον και στους γονείς των μαθητών, προς όφελος όλης της σχολικής κοινότητας.



Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιατών Θεσπρωτίας Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιατών Θεσπρωτίας Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Μαρτίου 28, 2024 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.