Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Από… Απρίλη καλοκαίρι στις παραλίες της Θεσπρωτίας – Τους 30 βαθμούς έφτασε ο υδράργυρος

Από… Απρίλη καλοκαίρι στις παραλίες της Θεσπρωτίας – Τους 30 βαθμούς έφτασε ο υδράργυρος


Με τη θερμοκρασία να φτάνει το μεσημέρι της Κυριακής στους 30 βαθμούς Κελσίου, δροσιά στα παράλια αναζήτησαν οι Θεσπρωτοί και όχι μόνο. 
Παρόλο που βρισκόμαστε στα μέσα Απριλίου, η κίνηση στις παραλίες θυμίζει τους πρώτους μήνες του καλοκαιριού.
Δειλά – δειλά και οι τουριστικές επιχειρήσεις ανοίγουν, ανταποκρινόμενες στην ζήτηση, καθώς φαίνεται πως το καλοκαίρι έφτασε νωρίτερα στα παράλια της Ηπείρου.



Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή