Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Χωρίς νερό τα Σύβοτα λόγω βλάβης

Χωρίς νερό τα Σύβοτα λόγω βλάβης


Ανακοίνωση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης - Αποχέτευσης Ηγουμενίτσας:
"Στην περιοχή των Συβοτων υπάρχει βλάβη εν εξελίξει..
Στον κεντρικό εξωτερικό αγωγό που τροφοδοτεί την δεξαμενή υπάρχει παραλλαγή σε τάφ έχει σπάσει και περιμένουμε το ανταλλακτικό να γίνει η επισκευή..
Ζητούμε κατανόηση όμως το πρόβλημα είναι αντικειμενικά δύσκολο.."

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή