Τον Αντιπεριφερειάρχη ευχαριστεί η πρόεδρος του ΓαρδικίουΕυχαριστώ πολύ τον κύριο Θωμά Πιτουλη Αντιπεριφερειάρχη Θεσπρωτίας για την άμεση ανταπόκριση στην έκκληση για βοήθεια σε θέματα της κοινότητας Γαρδικιου με μηχανήματα της Περιφέρειας!Η Πρόεδρος Συμβουλίου Κοινότητας Γαρδικίου,Δώρα Σιόλου