Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Τον Αντιπεριφερειάρχη ευχαριστεί η πρόεδρος του Γαρδικίου

Τον Αντιπεριφερειάρχη ευχαριστεί η πρόεδρος του Γαρδικίου




Ευχαριστώ πολύ τον κύριο Θωμά Πιτουλη Αντιπεριφερειάρχη Θεσπρωτίας για την άμεση ανταπόκριση στην έκκληση για βοήθεια σε θέματα της κοινότητας Γαρδικιου με μηχανήματα της Περιφέρειας!


Η Πρόεδρος 
Συμβουλίου Κοινότητας Γαρδικίου,
Δώρα Σιόλου

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή