Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Κάλεσμα του Μ-Λ ΚΚΕ σε συγκέντρωση για την Πρωτομαγιά στην Ηγουμενίτσα

Κάλεσμα του Μ-Λ ΚΚΕ σε συγκέντρωση για την Πρωτομαγιά στην Ηγουμενίτσα


Όλες και όλοι στη συγκέντρωση στις 11.00 π.μ. στην πλατεία Δημαρχείου

Για να βγει ο λαός στο δρόμο των ενωτικών μαζικών ταξικών αγώνων
  • για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων του
  • για την Ειρήνη
  • την Εθνική Ανεξαρτησία
  • και την κατάργηση της καπιταλιστικής εκμετάλλευσης.


Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή