Ομόφωνο ψήφισμα του Δ.Σ. Σουλίου υπέρ της δημιουργίας δύο τμημάτων Α’ τάξης στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Παραμυθιάς

Ομόφωνο ψήφισμα του Δ.Σ. Σουλίου υπέρ της δημιουργίας δύο τμημάτων Α’ τάξης στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Παραμυθιάς


Ομόφωνα υπέρ του αιτήματος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παραμυθιάς τάχθηκε το Δημοτικό Συμβούλιο Σουλίου, το οποίο κατά την τακτική του συνεδρίαση στις 22 Μαΐου 2025 εξέδωσε ψήφισμα με το οποίο ζητείται η δημιουργία δύο τμημάτων Α’ τάξης για το σχολικό έτος 2025–2026, παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των μαθητών δεν υπερβαίνει το θεσμικό όριο των 25 μαθητών ανά τάξη.

Το αίτημα του Συλλόγου, το οποίο συνυπογράφεται από όλους τους γονείς των μαθητών που πρόκειται να εγγραφούν στην Α’ τάξη, εστιάζει στην ανάγκη διατήρησης της παιδαγωγικής ποιότητας, επικαλούμενο τη θετική εμπειρία των προηγούμενων ετών με μικρότερα τμήματα, που συνέβαλαν σε καλύτερη μαθησιακή πρόοδο, ενεργότερη συμμετοχή των μαθητών και βελτιωμένο διδακτικό περιβάλλον.

Το Δημοτικό Συμβούλιο απηύθυνε επίσημη έκκληση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας, την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου και το Υπουργείο Παιδείας να επιδείξουν την απαραίτητη ευελιξία και να λάβουν υπόψη τους τα ιδιαίτερα παιδαγωγικά και κοινωνικά δεδομένα της τοπικής κοινωνίας.

Το πλήρες κείμενο του ψηφίσματος έχει ως εξής:

ΨΗΦΙΣΜΑ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σουλίου, κατά την τακτική συνεδρίασή του την Πέμπτη 22 Μαΐου 2025, αφού έλαβε υπόψη του:

  1. Το αίτημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παραμυθιάς, το οποίο συνοδεύεται από υπογραφές του συνόλου των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών που πρόκειται να φοιτήσουν στην Α’ τάξη κατά το νέο σχολικό έτος [2025–2026], και έχει κατατεθεί επισήμως στο πρωτόκολλο του Συλλόγου.

  2. Τη θέση του Συλλόγου ότι για καθαρά παιδαγωγικούς και διδακτικούς λόγους είναι αναγκαίος ο χωρισμός της τάξης σε δύο τμήματα παρότι η κείμενη νομοθεσία προβλέπει ανώτατο αριθμό 25 μαθητών ανά τμήμα.

  3. Τα θετικά αποτελέσματα της λειτουργίας μικρότερων τμημάτων στο εν λόγω σχολείο, όπως καταγράφονται στην εμπειρία των προηγούμενων ετών, με μέσο όρο 15 μαθητές ανά τμήμα, που έχουν οδηγήσει σε αναβαθμισμένο παιδαγωγικό και διδακτικό κλίμα, καλύτερη μαθησιακή πρόοδο και πιο ενεργή συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

  4. Τις δυνατότητες του σχολείου από πλευράς υποδομών και προσωπικού για τη φιλοξενία δύο τμημάτων.

  5. Την ανάγκη για έγκαιρο προγραμματισμό εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς.

Αποφασίζει Ομόφωνα:

Να εκφράσει πλήρη στήριξη στο αίτημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παραμυθιάς και να αιτηθεί επισήμως προς:

  • τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσπρωτίας

  • την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου

  • το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

τη δημιουργία δύο τμημάτων Α’ τάξης για το νέο σχολικό έτος [2025–2026], παρότι ο αριθμός των μαθητών δεν υπερβαίνει το θεσμικό όριο των 25 μαθητών βάσει της παρ. 2 του άρθρ. 7 του Π.Δ. 79/2017 (Α΄109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 3 του άρθρ. 50 του ν. 4692/2020 (Α΄ 111).

Το Δημοτικό Συμβούλιο καλεί τις αρμόδιες αρχές να συνυπολογίσουν τα παιδαγωγικά, διδακτικά και κοινωνικά δεδομένα, και να επιδείξουν την απαραίτητη ευελιξία για την ενίσχυση της ποιότητας της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης στην περιοχή μας.

Τέλος, το Συμβούλιο δεσμεύεται να παράσχει κάθε δυνατή υποστήριξη, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, για την επιτυχή υλοποίηση της απόφασης αυτής προς όφελος των παιδιών, του σχολείου και της τοπικής κοινωνίας.

Σελίδες

Advertise & Backlinks on thespro.gr

Publish guest posts or dofollow backlinks on a trusted Greek news website (DA 35 / DR 33, 38K+ monthly visits).

Fast publication, real traffic, transparent metrics.

Contact: info@thespro.gr

📈 Looking for Greek guest post sites or backlinks for SEO? — thespro.gr is open for sponsored content, guest posts & link insertions.
Learn more →

© 2025 thespro.gr — Media & SEO Collaborations | Domain Authority 35 · Domain Rating 33

Από το Blogger.