Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Νεογνό μεταφέρθηκε από το λιμάνι της Κέρκυρας στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Νεογνό μεταφέρθηκε από το λιμάνι της Κέρκυρας στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας


Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής διακομίστηκε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα από  με Περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ένα νεογνό, το οποίο έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή