Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Διαδραστική συζήτηση "Ας μιλήσουμε για την Ψυχική Υγεία"

Διαδραστική συζήτηση "Ας μιλήσουμε για την Ψυχική Υγεία"


Διαδραστική συζήτηση με θέμα «Ας μιλήσουμε για την Ψυχική Υγεία» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 10 Φεβρουαρίου, στις 10:00 το πρωί, στο Κέντρο Ηλικιωμένων – ΚΗΦΗ Πλαταριάς.
Ομιλήτριες θα είναι η Σπυριδούλα Πέτσιου, κλινική ψυχολόγος (MSc), επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Ηγουμενίτσας της 6ης Δ.Υ.Π.Ε., και η Αρετή Δήμα, κοινωνική λειτουργός.

Η δράση διοργανώνεται από το ΚΕΠ Υγείας Δήμου Ηγουμενίτσας και το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ηγουμενίτσας.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή