Ο Ερμής Ηγουμενίτσας Κ18 Γυναικών στη μάχη της προημιτελικής φάσης με τη Φιλιππιάδα
Τα κορίτσια του Ερμή Κ18 Γυναικών ρίχνονται στη μάχη της προημιτελικής φάσης του πρωταθλήματος της Ένωσης Σωματείων Πετοσφαίρισης Δυτικής Ελλάδας και σας θέλουμε όλους δίπλα μας!
Ερμής Κ18 Γυναικών – Α.Γ.Ο. Φιλιππιάδας: Τρίτη, 17:30.
Η παρουσία σας δίνει δύναμη στα κορίτσια μας! Ελάτε να στηρίξουμε όλοι μαζί την προσπάθειά τους και να δημιουργήσουμε δυνατή ατμόσφαιρα στην εξέδρα!
Σημείωση: Για ενημέρωση των γονέων και αθλητών, οι προπονήσεις των ακαδημιών δεν θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 24/3.
Όλοι δίπλα στην ομάδα μας!

