Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Με επιτυχία η εκδήλωση «Η Ποίησις εντός μας»

Με επιτυχία η εκδήλωση «Η Ποίησις εντός μας»


Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 21 Μαρτίου η εκδήλωση «Η Ποίησις εντός μας».

Μια βραδιά αφιερωμένη στη δύναμη του λόγου και της έκφρασης, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ανέδειξαν το ταλέντο, την ευαισθησία και τη δημιουργικότητά τους, ταξιδεύοντάς μας στον κόσμο της ποίησης.

Θερμά συγχαρητήρια στον Καλλιτεχνικό Όμιλο του σχολείου μας για την εξαιρετική παρουσίασή τους, καθώς και στην υπεύθυνη καθηγήτρια, κα Άννα Ρεντζεπέρη!

Τέτοιες δράσεις μας υπενθυμίζουν πως η ποίηση ζει μέσα μας και βρίσκει πάντα τον τρόπο να εκφραστεί.

Συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή την όμορφη εκδήλωση!

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή