Από το 1ο ΓΕΛ Ηγουμενίτσας στο Μετσόβιο με 19.490 μόρια
Μια ιδιαίτερα σημαντική επιτυχία για τη Θεσπρωτία και τη δημόσια εκπαίδευση σημείωσε η Σοφία Μπουρνέτα, μαθήτρια του 1ου Γενικού Λυκείου Ηγουμενίτσας, η οποία συγκέντρωσε 19.490 μόρια στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Με την εξαιρετική αυτή επίδοση, η μαθήτρια εξασφαλίζει την εισαγωγή της στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, μία από τις πλέον απαιτητικές και υψηλόβαθμες σχολές της χώρας.
Οι βαθμολογίες της στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα αποτυπώνουν το μέγεθος της επιτυχίας της:
- Μαθηματικά: 19,8
- Φυσική: 19,9
- Χημεία: 19,7
- Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία: 18,2
Η επιτυχία της Σοφίας Μπουρνέτα αποκτά ιδιαίτερη σημασία, καθώς προέρχεται από μια ακριτική και επαρχιακή περιοχή, όπου οι μαθητές δεν διαθέτουν πάντοτε τις ίδιες ευκαιρίες και δυνατότητες με εκείνες που προσφέρονται στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Παράλληλα, η διάκρισή της στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα για την παρουσία και τη δυναμική των γυναικών στις θετικές επιστήμες και στους τεχνολογικούς κλάδους, καταρρίπτοντας στερεότυπα που εξακολουθούν να υφίστανται.
Η υψηλή βαθμολογία της αποτελεί, επίσης, μια ακόμη απόδειξη του καθοριστικού ρόλου που μπορεί να διαδραματίσει η δημόσια εκπαίδευση στην ολοκληρωμένη προετοιμασία και την πρόοδο των μαθητών.
Πρόκειται για μια επιτυχία που τιμά το 1ο ΓΕΛ Ηγουμενίτσας, τη Θεσπρωτία και ολόκληρη την Ήπειρο, αναδεικνύοντας ότι η προσήλωση στον στόχο, η συστηματική μελέτη και η δύναμη της θέλησης μπορούν να υπερβούν κάθε περιορισμό.
Θερμά συγχαρητήρια στη Σοφία Μπουρνέτα, στην οικογένειά της και στους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στη σημαντική αυτή πορεία.

