Μήνυμα του Δημάρχου Φιλιατών προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
Μήνυμα του Δημάρχου Φιλιατών προς τους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές,
Με την ανακοίνωση των βαθμολογιών κλείνει ένας σημαντικός κύκλος της ζωής σας. Αφήνετε πίσω τα μαθητικά σας χρόνια και κάνετε το πρώτο ουσιαστικό βήμα προς την ενηλικίωση, μια πορεία που θα σας οδηγήσει σε νέες γνώσεις, εμπειρίες, ευθύνες και επιλογές.
Για πολλούς από εσάς θα είναι και η πρώτη φορά που θα ανοίξετε τα φτερά σας μακριά από τον τόπο όπου μεγαλώσατε.
Θέλω να συγχαρώ θερμά όσους πέτυχαν τον στόχο τους. Η επιτυχία σας ανοίγει έναν νέο ορίζοντα. Να αξιοποιήσετε κάθε ευκαιρία που θα σας δοθεί. Οι Φιλιάτες και τα χωριά του Δήμου μας θα είναι πάντοτε η πατρίδα σας και εύχομαι κάποια μέρα να σας υποδεχθούμε ξανά, φέρνοντας μαζί σας τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις ιδέες που θα αποκτήσετε.
Ξεχωριστή σκέψη αξίζει και σε όσους σήμερα αισθάνονται απογοήτευση. Μια βαθμολογία αποτυπώνει την επίδοση σε μια συγκεκριμένη διαδικασία. Δεν καθορίζει τις δυνατότητες, τις αξίες ή τις προοπτικές ενός ανθρώπου. Οι διαδρομές προς την προσωπική δικαίωση δεν είναι ίδιες για όλους και πολλές φορές οι πιο ουσιαστικές επιτυχίες έρχονται από δρόμους που κανείς δεν είχε σχεδιάσει. Συνεχίστε να πιστεύετε στις δυνάμεις σας και να μη σταματήσετε να αναζητάτε τον δρόμο που σας ταιριάζει.
Ως Δημοτική Αρχή γνωρίζουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες της παραμεθόριας περιοχής μας. Για τον λόγο αυτό συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις μας προς το Υπουργείο Παιδείας, διεκδικώντας τη μοριοδότηση των μαθητών του Δήμου Φιλιατών με το ποσοστό του 2%, ώστε να αναγνωριστούν έμπρακτα οι ιδιαίτερες συνθήκες και οι έκτακτες ανάγκες που αντιμετώπισε φέτος ο τόπος μας. Πρόκειται για μια δίκαιη διεκδίκηση, την οποία θα συνεχίσουμε να επιδιώκουμε με επιμονή.
Η κοινωνία του Δήμου Φιλιατών είναι περήφανη για όλα τα παιδιά της. Για εκείνα που πέτυχαν τον στόχο τους, αλλά και για εκείνα που συνεχίζουν να διεκδικούν το μέλλον τους.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, που στάθηκαν διακριτικά αλλά ουσιαστικά δίπλα στα παιδιά μας σε όλη αυτή την πορεία.
Εύχομαι από καρδιάς καλή συνέχεια σε όλες και όλους.
Να προχωρήσετε με θάρρος, αυτοπεποίθηση και δημιουργικότητα. Είτε οι δρόμοι σας, σας οδηγήσουν κοντά είτε μακριά, να θυμάστε ότι οι Φιλιάτες θα είναι πάντα ο τόπος που θα χαίρεται με κάθε σας βήμα.
Γιατί η μεγαλύτερη ελπίδα για το αύριο του τόπου μας είστε όλοι εσείς.
Ο Δήμαρχος Φιλιατών
Παρασκευάς Βλάχος
