Δεύτερο ομαδικό τρέξιμο από τον Σύλλογο Δρομέων Ηγουμενίτσας
Το δεύτερο ομαδικό τρέξιμο διοργανώνει το Σάββατο 27 Ιουνίου ο Σύλλογος Δρομέων Ηγουμενίτσας, μετά την επιτυχημένη πρώτη συνάντηση των μελών και φίλων του.
Η εκκίνηση θα δοθεί στις 07:00 το πρωί, με σημείο συνάντησης το Πάνθεον Ηγουμενίτσας. Το κάλεσμα είναι ανοιχτό σε όλες και όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, εμπειρίας ή ρυθμού, τόσο για όσους ασχολούνται ήδη με το τρέξιμο όσο και για εκείνους που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη δρομική κοινότητα.
Στόχος της δράσης είναι η κοινή άσκηση, η γνωριμία και η ανταλλαγή εμπειριών, ενώ μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης όσοι επιθυμούν θα μπορούν να παραμείνουν για καφέ και συζήτηση σε χαλαρό κλίμα.

