Ηγουμενίτσα: Δύο συλλήψεις σε ελέγχους της ΟΠΚΕ – Είχαν πάνω τους μαχαίρια
Δύο συλλήψεις ημεδαπών πραγματοποιήθηκαν χθες (24-06-2026) βράδυ από υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ηπείρου, στο πλαίσιο γενικών αστυνομικών ελέγχων, για παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων.
Σε αμφότερες τις περιπτώσεις οι συλληφθέντες κατείχαν μαχαίρι, ενώ οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν στην Ηγουμενίτσα και σε περιοχή της Κόνιτσας, από τις Ομάδες Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) των Υποδιευθύνσεων Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ηγουμενίτσας και Ιωαννίνων, αντίστοιχα.
Οι αντίστοιχες δικογραφίες που σχηματίστηκαν από τα Αστυνομικά Τμήματα Ηγουμενίτσας και Κόνιτσας θα υποβληθούν στις αρμόδιες κατά τόπον εισαγγελικές αρχές.

