Νέο Δ.Σ. στον Σύλλογο Απανταχού Ξηρολοφιτών «Ο Κοκκυτός»
Την πρώτη του συνεδρίαση πραγματοποίησε την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026 το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Απανταχού Ξηρολοφιτών «Ο Κοκκυτός».
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, το νέο επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
- Πρόεδρος: Μάρθα Χρήστου
- Αντιπρόεδρος: Μιχάλης Ζήκος
- Γραμματέας: Ζωίτσα Κοντού
- Ταμίας: Μαρία Κόντου
- Μέλος: Ιωάννης Σαράκης
- Μέλος: Σπυρίδων Βασιλείου
- Μέλος: Γεώργιος Μπουζούρης.

