Κάθε Σάββατο και περισσότεροι – Μεγαλώνει η παρέα του Συλλόγου Δρομέων Ηγουμενίτσας
Για δεύτερο συνεχόμενο Σάββατο, η δρομική μας παρέα μεγάλωσε και γέμισε με χαμόγελα, θετική ενέργεια και αγάπη για το τρέξιμο.
Το πιο αισιόδοξο μήνυμα είναι ότι σε κάθε συνάντηση βλέπουμε νέους ανθρώπους να συμμετέχουν, να γνωρίζουν τον Σύλλογο και να βρίσκουν το κίνητρο να βάλουν το τρέξιμο στη ζωή τους. Αυτός είναι και ο μεγαλύτερος στόχος αυτών των δράσεων: να φέρνουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους κοντά στον αθλητισμό, την υγεία και την παρέα.
Ευχαριστούμε όλους όσοι συμμετείχαν και στήριξαν αυτή την προσπάθεια. Συνεχίζουμε με την ίδια διάθεση, με ακόμη περισσότερες κοινές προπονήσεις και δράσεις, χτίζοντας βήμα-βήμα μια δυνατή δρομική κοινότητα στην Ηγουμενίτσα.
Ραντεβού στο επόμενο ομαδικό μας τρέξιμο!

