Με επιτυχία τα μαθήματα Πρώτων Βοηθειών του Ερυθρού Σταυρού Ηγουμενίτσας για πολίτες της Θεσπρωτίας
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο κύκλος μαθημάτων Πρώτων Βοηθειών που διοργάνωσε το Περιφερειακό Τμήμα Ηγουμενίτσας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού για πολίτες της Θεσπρωτίας.
Μέσα από τη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση, οι συμμετέχοντες απέκτησαν βασικές γνώσεις και πολύτιμες δεξιότητες, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σε έκτακτες ανάγκες και να προσφέρουν άμεση βοήθεια όταν χρειαστεί.
Όπως επισημαίνει το Περιφερειακό Τμήμα Ηγουμενίτσας, η συστηματική εκπαίδευση των πολιτών αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη δημιουργία μιας περισσότερο ασφαλούς, ανθεκτικής και υγιούς κοινωνίας.
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός συνεχίζει το ανθρωπιστικό του έργο, με σταθερό προσανατολισμό στην προστασία της ανθρώπινης ζωής και στην ενίσχυση της ετοιμότητας των πολιτών.

