Παρέμβαση του Εργατικού Κέντρου στο Marbella Elix μετά το σοβαρό εργατικό ατύχημα
Συναδέλφισσες/οι
Δεν πρόλαβε καλά-καλά να ξεκινήσει η φετινή τουριστική σεζόν και η περιοχή μας μετρά ήδη το πρώτο σοβαρό εργατικό ατύχημα. Την Τετάρτη 24 Ιουνίου, ημέρα της κλαδικής απεργίας με βασικό αίτημα την προστασία της υγείας και της ασφάλειας στους χώρους εργασίας, νεαρός εργαζόμενος στην ξενοδοχειακή μονάδα Marbella Elix, στην Πέρδικα Θεσπρωτίας, υπέστη σοβαρό θερμικό έγκαυμα κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού στην κουζίνα.
Σήμερα, κλιμάκιο του Εργατικού Κέντρου και του Σωματείου πραγματοποίησε παρέμβαση στον χώρο του ξενοδοχείου. Ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου, Θοδωρής Παπαγιάννης, στην παρέμβαση του ανέδειξε την ανάγκη λήψης ουσιαστικών μέτρων υγείας και ασφάλειας και κάλεσε όλους τους συναδέλφους να οργανωθούν στο Σωματείο τους.
Ανέφερε ότι “το συγκεκριμένο περιστατικό δεν αποτελεί ένα «μεμονωμένο συμβάν». Είναι αποτέλεσμα των συνθηκών που διαμορφώνονται στους χώρους δουλειάς: της εντατικοποίησης, των ελλείψεων σε προσωπικό, της πίεσης για μεγαλύτερη παραγωγικότητα και της αντιμετώπισης των μέτρων υγείας και ασφάλειας ως «κόστος». Αυτές οι συνθήκες αυξάνουν καθημερινά τον κίνδυνο εργατικών ατυχημάτων, ιδιαίτερα στον κλάδο του τουρισμού και του επισιτισμού κατά τη διάρκεια της σεζόν.”
Παράλληλα στον χώρο της κουζίνας προσωπικού διανεμήθηκαν ανακοινώσεις και αιτήσεις εγγραφής, με πλατύ κάλεσμα συμμετοχής, γιατί μόνο συλλογικά μπορούμε να υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας και να διεκδικήσουμε καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Το Εργατικό Κέντρο θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του ατυχήματος, να ληφθούν άμεσα όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας για τους εργαζόμενους και να διασφαλιστούν όλα τα δικαιώματα του συναδέλφου. Απαιτούμε πλήρη κάλυψη των νοσηλίων και των αποδοχών του για όσο διάστημα απαιτηθεί μέχρι την πλήρη αποκατάστασή του.
Το μήνυμα της σημερινής παρέμβασης είναι ξεκάθαρο: κανένας εργαζόμενος δεν πρέπει να αισθάνεται μόνος απέναντι στα προβλήματα του χώρου δουλειάς. Η δύναμή μας βρίσκεται στην οργάνωση, στη συλλογική δράση και στη συμμετοχή στο Σωματείο.
Κανένας μόνος. Όλοι στο Σωματείο μας.
Μόνο συλλογικά μπορούμε να διεκδικούμε δουλειά με δικαιώματα, αξιοπρέπεια και ασφάλεια.

