Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΦΙΛΙΑΤΩΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΕΖΑΣ

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΦΙΛΙΑΤΩΝ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΕΖΑΣ


Με απόφαση του Υπουργού Υγείας κ. Κουρουμπλή διορίστηκε κ ανέλαβε καθήκοντα Αναπληρωτή Διοικητή ο πρώην Υφυπουργός και πρώην Βουλευτής Θεσπρωτίας Αντώνης Μπέζας, ο οποίος στην πρώτη του δήλωση διαβεβαίωσε τη λειτουργία του ΤΕΠ Ηγουμενίτσας εντός του μηνός Απριλίου.
Αυτά είναι....
Ο ΣΥΡΙΖΑ στη κυβέρνηση, η ΝΔ στην εξουσία...

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή