Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Στο Γηροκομείο Ηγουμενίτσας μοίρασε δώρα το Επιμελητήριο Θεσπρωτίας



Στο Γηροκομείο Ηγουμενίτσας βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής, αντιπροσωπεία του Επιμελητηρίου Θεσπρωτίας.

Τα μέλη της Διοικητικής Επιτροπής του Επιμελητηρίου, μοίρασαν δώρα και γλυκά και αντάλλαξαν ευχές για τα Χριστούγεννα και τη νέα χρονιά, με τους ένοικους του γηροκομείου. 



Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή