Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Ευχές από τον ιατρικό σύλλογο Θεσπρωτίας

Ευχές από τον ιατρικό σύλλογο Θεσπρωτίας



Το ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Θεσπρωτίας, σας εύχεται καλές γιορτές και το 2021 να σημαίνει το τέλος της πανδημίας και καλύτερες ημέρες για όλους.

Να επανέλθουν οι αξίες, το χαμόγελο και το υπέρτατο αγαθό της υγείας.

Χρόνια πολλά

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή