Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΤΟΥ ΚΕΘΕΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΦΙΛΙΑΤΩΝ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΤΟΥ ΚΕΘΕΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΦΙΛΙΑΤΩΝ



Επίσκεψη στο Δημαρχείο Φιλιατών πραγματοποίησε κλιμάκιο του ΚΕΘΕΑ Θεσπρωτίας Ηπείρου. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η συζήτηση για διάφορα θέματα που αφορούν το κέντρο θεραπείας εξαρτημένων ατόμων στην περιοχή μας, καθώς και η ίδρυση παραρτήματος ΚΕΘΕΑ στην πόλη των Φιλιατών. 
Ο Δήμαρχος κύριος Σπύρος Παππάς απάντησε θετικά και σύντομα θα δρομολογηθεί η παραχώρηση χώρου καθώς και η πραγματοποίηση διαφόρων εκδηλώσεων.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή