Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας


Επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών σε Δήμο Ηγουμενίτσας και Φιλιατών

Επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών σε Δήμο Ηγουμενίτσας και Φιλιατών


Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Δήμαρχο Ηγουμενίτσας κ. Ιωάννη Λώλο, πραγματοποίησε ο Γενικός Γραμματέας Εσωτερικών και Οργάνωσης του Υπουργείου Εσωτερικών, κ. Μιχάλης Ι. Σταυριανουδάκης.

Ο Δήμαρχος αφού καλωσόρισε τον Γενικό Γραμματέα, αναφέρθηκε συνοπτικά στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Δήμου Ηγουμενίτσας και στη γενικότερη ανάγκη που επικρατεί στην περιοχή για τη δημιουργία έργων και υποδομών, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε σε θέματα που αφορούν την Αυτοδιοίκηση Α’ Βαθμού, στο Πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης, στο Ταμείο Ανάκαμψης καθώς και στις δυνατότητες χρηματοδότησης του Δήμου από διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία.

 

Επίσης, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εσωτερικών και Οργάνωσης κ. Μιχάλης Σταυριανουδάκης επισκέφτηκε και το Δήμαρχο Φιλιατών κ. Σπύρο Παππά και συζήτησαν θέματα που αφορούν το Δήμο.

Σελίδες

Από το Blogger.
Επιστροφή στην κορυφή