ΔΕΥΑ Ηγουμενίτσας – Ανάγκη για ουσιαστική εξυπηρέτηση και υπευθυνότητα

ΔΕΥΑ Ηγουμενίτσας – Ανάγκη για ουσιαστική εξυπηρέτηση και υπευθυνότητα


Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης - Αποχέτευσης Ηγουμενίτσας (ΔΕΥΑΗ), παρά τον ρόλο της ως επιχείρηση κοινής ωφέλειας, συνεχίζει να αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα λειτουργίας, διαχείρισης και εξυπηρέτησης των πολιτών.
Προβλήματα που, παρά τις δηλώσεις της διοίκησης περί «εξομάλυνσης», παραμένουν και επηρεάζουν άμεσα την καθημερινότητα των κατοίκων.
Ο σημερινός πρόεδρος της ΔΕΥΑΗ, κ. Καλφόγλου, αναφέρει ότι "έβαλε το νερό στο αυλάκι". Ωστόσο, οι εμπειρίες των πολιτών αποτυπώνουν συχνά μια διαφορετική πραγματικότητα – αυτή της καθυστέρησης, της έλλειψης ενημέρωσης και της ελλιπούς ανταπόκρισης.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η χθεσινή διακοπή νερού στην Πλαταριά.
Οι κάτοικοι επιχείρησαν να επικοινωνήσουν με την επιχείρηση για να πληροφορηθούν τη διάρκεια της διακοπής, προκειμένου να προγραμματίσουν τις ανάγκες τους.
Αντί απάντησης, εισέπραξαν αδιαφορία: αρχικά, οι υπάλληλοι φάνηκαν να αγνοούν το πρόβλημα και, στη συνέχεια, το τηλέφωνο της επιχείρησης (26650 23223) δεν απαντούσε ή έκλεινε απότομα.
Υπενθυμίζεται ότι ο ρόλος της τηλεφωνικής γραμμής είναι η εξυπηρέτηση, η ενημέρωση και η καταγραφή καταγγελιών, κάτι που προϋποθέτει όχι μόνο να υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό, αλλά και να απαντά με σεβασμό και υπευθυνότητα.
Η εμπιστοσύνη των πολιτών δεν κερδίζεται με δηλώσεις, αλλά με πράξεις και συνέπεια.
Καλούμε τη Δημοτική Αρχή να αναλάβει την ευθύνη για την ομαλή λειτουργία της ΔΕΥΑΗ, με επίκεντρο τον πολίτη και τις ανάγκες του.
Για μια επιχείρηση κοινής ωφέλειας, η επικοινωνία και η διαφάνεια δεν είναι πολυτέλεια – είναι Υποχρέωση.

ΔΕΥΑ Ηγουμενίτσας – Ανάγκη για ουσιαστική εξυπηρέτηση και υπευθυνότητα ΔΕΥΑ Ηγουμενίτσας – Ανάγκη για ουσιαστική εξυπηρέτηση και υπευθυνότητα Reviewed by thespro.gr on Πέμπτη, Μαΐου 08, 2025 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

Από το Blogger.